Do you come from a land down under?


Advertisement
Sweden's flag
Europe » Sweden » Skåne County » Simrishamn
January 26th 2011
Published: January 26th 2011
Edit Blog Post

Total Distance: 0 miles / 0 kmMouse: 0,0

Simrishamn

Mitt rum, för att vara mer exakt.

T minus..T minus..T minus..

Min väska. Den väger bara 6 kilo, preeeetty nöjd.
head full of zombie..
Nu sitter jag i mitt rum med världens resfeber. Helt otroligt, hade inte i mina vildaste fantasier trott att det skulle vara såhär dryyygt. Jag har iallafall packat klart min väska.. or so he thought. Jag LOVAR att jag kommer ha glömt något. Någon som är sugen på att komma och lämna det till mig i så fall? *blink blink*

Eftersom det här är mitt första inlägg kanske jag borde fira det genom att sova några välbehövda timmar innan vi drar.
Dock så tror jag det är en omöjlighet. Inte en chans i världen att jag somnar nu.

Jag ska ta massor av bilder under resan, och lägga upp dom sen när jag väl är framme, klockan 10 på torsdag morgon. Jag kommer antagligen inte ha möjlighet innan. Håll nu tummar och tår för att resan går bra. Så ses vi en vacker dag.

Kram och haj





Additional photos below
Photos: 2, Displayed: 2


Advertisement



Tot: 0.062s; Tpl: 0.011s; cc: 15; qc: 33; dbt: 0.0295s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb