Stockholm - Kalmar - Malmo

Europe » Sweden » Skåne County » Malmö
August 20th 2010
Published: August 20th 2010

(er zijn 2 pagina's met foto's, waarschijnlijk de laatste van deze vakantie, zie hierboven ^^^) Na zondag verder he le maal niks gedaan te hebben, was maandag een rij-dag richting Stockholm. Omdat we halverwege in Upsala op een terras, tegen onze zin in, in de zon moesten zitten, kwamen we alsnog laat in Stockholm aan. De volgende dag uitgezocht hoe het openbaar vervoer werkte, en met een 24 uurs... Read Full Entry

Photos are below

21st August 2010

ZOEFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
Mogge van uit een dik bewolkt Westland, het is pas half 10, maar het wordt vandaag wel 26gr ja je leest het goed. Maar eerst zien, ik ga vanmiddag varen op de Westlandse wateren met Jaap en Ady, dus geen strand helaas. Jullie een mooie leuke, GOEIE REIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! terug. groetjes van thuis.

Tot: 0.123s; Tpl: 0.013s; cc: 11; qc: 47; dbt: 0.0703s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb