Cavemen from the Barranco

Europe » Spain » Canary Islands » Gran Canaria
January 27th 2024
Published: January 27th 2024

January 22-26: csondes vipassana elvonulás a barrancoban.

A tanfolyamzárás után gyorsan összepakoltunk, és kocsoba szállva már megint kanyarogtunk az elképesztő kősivatagokban a sziget közepe felé, Santa Luciába. Egy óra hasforgatós kanyargás után a találkozóhelyre értünk, ott kipakoltunk. 7 en keltünk útra a barranco (vizmosás) aljára, 20 perces leeresztkedés, teljes felszerelésel, 4 napra ételkészletekkel, ivóvizzel, a táborhelyre. Nem tudtuk hova megyünk, Bea és Valentin jártak már arra, és mondták hogy csodálatos, de nem vvoltunk felkészülve erre a szépségre ami a szurdok alján a szemünk elé tárult. A tulaj, akit csak úgy hivnak José Barranco (Szurdok Józsi) 40 év munkája során épitett fel egy mesevilágot. Mintha a Gyűrük urából a tündék erdei lakját áttranszportálnénk egy monumentális kővilágba - a szurdok meredek falain barlangokba épitett meditácós fülkék, lakások, gyakorló szoba, körülötte óriási kövek, pici kertek, esővizes tavacska piros vödörrel zuhanyzásra....ideális környezet 4 nap csendes elvonulásra, meditációra.

27th January 2024
kilátás

Barranco
Bali, super experience! Csodalatos mesevilag! Koszi, Hogg megosztottad!

Tot: 0.386s; Tpl: 0.018s; cc: 18; qc: 88; dbt: 0.1202s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.3mb