Lento Gran Canarialle

Europe » Spain » Canary Islands » Gran Canaria
January 13th 2023
Published: February 1st 2023

Lähdin kotoa klo 11 jälkeen. Bussimatka Vantaalle oli klo 12.00 - 14.05. Norwegianin lento lähti klo 17.35 ja saapui perille klo 22.10 (klo 0.10 Suomen aikaa). Kentällä kerkesin maata vajaa puoli tuntia jalat ylhäällä ennen lentosukkien vaihtamista. Söin sekä kentällä että etukäteen tilatun lämpimän aterian lentokoneessa. Vieressä istui kaksi noin kolmikymppistä kaverusta, jotka olivat menossa kiertelemään Kanarian saaria pariksi viikoksi. He ottivat koneessa aika monta votkaa tuoremehulla, mutta käyttäytyivät silti asiallisesti.

Meitä oli vastassa taksi, jonka olin tilannut booking.comin kautta, ja sillä mentiin hotelliin Playa del Inglesiin. Respa oli aina auki. Meillä oli käytössä kaksio, jossa oli keittiö ja oma parveke. Lähdettiin vielä katsomaan Yumbon huvipaikkoja. Hyödynsimme tarjouksen, jossa sai kaksi isoa olutta 4 eurolla. Vesikaupan jälkeen haettiin dürumit. Nukkumaan päästiin klo 2.

Tänä päivänä otetut kuvat laitan tarkoituksella myöhemmäksi, jotta niistä mikään ei tule tämän matkan pääkuvaksi. Matkustin käsimatkatavaroilla, joten vaihtovaatteita ei ollut ylimääräisiä.

Tot: 0.038s; Tpl: 0.009s; cc: 11; qc: 26; dbt: 0.0221s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb