Vi sveder i Sydspanien

Europe » Spain » Andalusia » Almería
June 19th 2009
Published: June 19th 2009

Cabrera syd for MallorcaCabrera syd for MallorcaCabrera syd for Mallorca

Jacob, Soeren og Jeppe har besteget borgen paa Cabrera sammen med os. Split vugger i bugten i baggrunden.
Kaere alle derhjemme!

Vi har nu vaeret afsted halvdelen af tiden. Og i vi har for nogle dage siden bevaeget os over paa den vestlige halvkugle. Der er sejlet over 3000 kilometer.

Nu er vi paa Costa de la Luz og her er varmt! Badevandet kommer lige ned paa 26 grader om natten - luften nogenlunde det samme. Vi har haft nogle herlige dage med Jacob, Soeren og Jeppe paa Mallorca og Ibiza. Det har vaeret skoent for drengene at have legekammerater med. Vi dyrkede det glade bugt-cruising-liv i nogle fantastiske smaa calaer. Jacob og drengene er rejst igen og nu er vi paa det spanske fastland og nyder de smukke byer og faar sejlet en masse. Joy og Jacob er med os i disse dage. Drengene har faaet nye forsyninger af spil og film, saa de er svaert tilfredse. Vi har faaet musik og ugeblade, saa vi er ogsaa lidt stille!

Vi har snart naaet det sydligste punkt, saa er retningen mod nord - mod Danmark.

Taenker paa jer og onsker jer godt vejr!

H.H. Den varme familie

RasmusRasmus
Rasmus

Hvordan holder man foedselsdag paa en baad? Det er ikke saa svaert, men anderledes. Der blev badet, fisket, spist hvinende soede kager paa restaurant og vi spiste foedselsdagsmiddag paa vores "stam"-restaurant i Porto Pedro. (Tak til Emil for gavepapiret!)
PSP er gud!PSP er gud!
PSP er gud!

Drengene nyder Jacobs PSP med en hel kasse spil til. Bemaerk pyjamasser kl. alt for sent - det er den rene slendrian visse dage.

Tot: 0.225s; Tpl: 0.009s; cc: 11; qc: 49; dbt: 0.0429s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb