Izaberite udoban smeštaj u centru Beograda (Dorćol, Stari grad, Vračar, Kalemegdan, Terazije, Slavija)

Europe » Serbia » West » Belgrade
July 15th 2014
Published: July 15th 2014

Balkan Inn Beograd apartmani predstavlja moderan i udoban smeštaj u centru Beograda. Uverite se u ocenu gostiju na booking.com za 2013. godinu, koja je iznosila 8,8. Imajte na umu da Beograd donosi mnogo toga za turiste i posetioce iz okolnih zemalja. Široko poznat po noćnom načinu života koji se retko gde viđa u svetu, do predivnih istorijskih detalja koje i dalje krase ovu prestonicu smeštenu na ušću dve reke. I ako dolazite u Beograd, obavezno izaberite Balkan Inn apartmane! Pogledajte fotografije naših stanova na jedan dan putem oficijalnog sajta Balkan inn apartmana u Beogradu ili putem naše Facebook stranice www.facebook.com/BalkanInn

Kada jednom budete naš gost, ponovo ćemo se videti u Beogradu - sigurno! Ispunićemo svaku želju gosta i ako treba, prirediti spektakl koji neće zaboraviti do kraja života. Tu smo da ispunimo sve zahteve, od organizacije prevoza bilo gde u Srbiji, do leta balonom iznad Beograda ili padobranskih skokova.

Ukoliko dolazite sa porodicom, popust za smeštaj dece.

Ukoliko dolazite sa devojkom ili suprugom, preporučujemo TRG APARTMAN U CENTRU BEOGRADA sa izuzetnom tuš kabinom koja se nalazi izdvojeno od kupatila. Ako tražite stan na jedan dan sa djakuzijem - izaberite naše eksluzivne apartmane u centru grada. Beograd pruža mnogo mogućnosti, Balkan inn ispunjava mnogo Vaših želja!

NAJJEFTINIJI SMEŠTAJ U CENTRU BEOGRADA, PRENOĆIŠTE CENA - BALKAN INN ACCOMMODATION IN BELGRADE

Tot: 0.164s; Tpl: 0.009s; cc: 9; qc: 48; dbt: 0.105s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb