San Marino


Advertisement
San Marino's flag
Europe » San Marino » San Marino
October 20th 2010
Published: October 20th 2010
Edit Blog Post

Total Distance: 0 miles / 0 kmMouse: 0,0


This content requires Flash
To view this content, JavaScript must be enabled, and you need the latest version of the Adobe Flash Player.
Download the free Flash Player now!
 Video Playlist:

1: X-mas shop 45 secs
W San Marino każdy Polak jest witany wszędzie. Od samego początku uderzyło mnie już to, że ludzie z nami rozmawiają, wiedzą kim jesteśmy a sprzedawcy machają polskimi falgami zachęcając nas do kupna podrabianych perfum D&G oraz innych regionalnych souvenirów. Na początku trafiliśmy do polskiej winiarni. Pokazano nam jak powstają trunki. Dorośli mogli spróbować. Mówiono do nas po polsku, alkohole pakowano w papiery i nawet za darmo dowożono do autokaru. Ale przecież biznes jest biznes 😊 --------------------> Monte Titano. Tam zwiedziliśmy bazylikę Św. Marinusa i mieliśmy tzw. free time. Szliśmy w górę i w górę mijając sklepki z pamiątkami i kupcami uśmiechającymi się do nas szeroko😊
-Buy it, buy it ! The price is good ! Are you from Poland? Ohhh the price will be lower for you.
- Oh, it's too expensive. Knock something off the price. ...😊
I spuścił. Kalendarz jest mój...
idę dalej. Robię zdjęcia obserwuję ... i nagle wchodzę do małęgo alelier. Tam zapach kadzideł, i cała masa aniołów na ścianach. Podchodzi do mnie starszy męzczyzna w okularach i opowiada mi historię malarki, która je tworzy. Kupiłem jeden taki obrazek na pamiątkę i poszedłem na --------------------------> miejsce zbiórki. Wizyta w San Marino była krótka ale ciekawa.



PS. Udało mi się też tatknąć na sklep z akcesoriami świątecznymi. Bardzo mi się podobał i spotakłem sie z czymś takim pierszy raz. I to w środku lata 😊


Additional photos below
Photos: 3, Displayed: 3


Advertisement



Tot: 0.44s; Tpl: 0.012s; cc: 10; qc: 52; dbt: 0.047s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb