Moskou - Nizhniy Novgorod - Jekaterinburg

Europe » Russia » Urals » Yekaterinburg
June 3rd 2008
Published: June 3rd 2008

Na 3 dagen in het rustige Velikiy Novgorod vertoefd te hebben, zetten we onze reis verder richting Moskou. De treinreis duurt een ganse dag. We houden ons bezig met naar buiten kijken en een beetje te lezen over de wereldstad die we dra zullen binnenrijden. Onze eerste indruk van Moskou is niet zo positief: de chauffeurs blijken hier nog agressiever over de weg te scheuren dan in de reeds bezochte... Read Full Entry

Photos are below

Moskou - KremlinMoskou - Kremlin
Moskou - Kremlin

Assumption Cathedral
Moskou - KremlinMoskou - Kremlin
Moskou - Kremlin

Plaats voor schooluitstapjes. Let op de 2 minder populaire meisjes links.
Moskou - Nieuwe rijkenMoskou - Nieuwe rijken
Moskou - Nieuwe rijken

Een Rus met geld toont zijn rijkdom graag.
Nizhniy Novgorod - Vliegenier die de wereld nonstop is overgevlogenNizhniy Novgorod - Vliegenier die de wereld nonstop is overgevlogen
Nizhniy Novgorod - Vliegenier die de wereld nonstop is overgevlogen

Hij wordt hier bezocht door een vliegende soortgenoot.
Nizhniy Novgorod - BufetNizhniy Novgorod - Bufet
Nizhniy Novgorod - Bufet

Een cafeetje dat ons is aangeraden door Olga. Zonder haar advies waren we het gat achter deze onverzorgde deur nooit afgedaald. De beroemdste schilder uit de contreien maakt hier de koffie.

veel plezier
Dag Eva, Hoe is het daar? Valt die trein zo wat mee? Veel plezier nog hoor ! Jessica

Zwaai...zwaai....
We zwaaien terug Maarten!!! En....genieten verder mee ;-)) Groetjes ook aan Eva :-)

meereizen
Hallo, Tof dat we weer kunnen meereizen met jullie. Bedankt voor de vele foto's.

Tot: 0.088s; Tpl: 0.011s; cc: 11; qc: 52; dbt: 0.0484s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb