Moskou --> Hong Kong: Moskou


Advertisement
Russia's flag
Europe » Russia » Northwest » Moscow
July 18th 2001
Published: June 24th 2006
Edit Blog Post

Om een uur of tien wordt ik wakker, Wijnand slaapt nog , op de kamer is het niet om uit te houden zo warm dus ga ik maar naar beneden naar de bar om mijn dagboekje even wat bij te schrijven. Zo waar staan er een paar knappe dames achter de bar, de meeste Russische vrouwen die we tot nu hebben gezien waren niet om aan te zien. Ik bestel een colaatje en begin met schrijven.
Vaandag gaan we in elk gevel het mausoleum bezoeken en verder is alles prima, zolang het maar iets goedkops is, tering wat gaat het geld hier hard.
Als ik om 12.45u terug kom om de kamer is Wijnand wakker, maar het is inmiddels alweer te laat voor het mausoleum, dus gaan we maar even een uurtje slapen, we zijn ook al bijna 3 uur wakker.


Advertisement



Tot: 0.037s; Tpl: 0.009s; cc: 7; qc: 24; dbt: 0.0218s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb