Mne nravitsya (Ik vind het leuk)


Advertisement
Russia's flag
Europe » Russia » Northwest » Moscow
January 19th 2007
Published: January 19th 2007
Edit Blog Post

Alles voorbereid en klaar om te gaan, raast er een hevige storm over Utrecht en omstreken. Hoe kom je op Schiphol zonder treinen en taxi's?!? Gelukkig waren Lina's mamoeshka en papoeshka bereid om ons om een uur 's nachts nog uit Utrecht op te pikken (nogmaals bedankt!). Daar zaten we dan in cafe West, te genieten van de laatste Nederlandse biertjes en gesprekken met onze vrienden. Onze lieve vrienden achterlatend in de kroeg, zijn we vertrokken naar het onbekende.

En Moskou...met handen en voeten gevraagd hoe naar het hostel te komen per bus en metro (werd ons totaal afgeraden door de informatiedame en heren die taxi's hadden, we zouden er echt nooit komen...) Zonder enige talenkennis toch de bus en het metrostation gevonden. Moskou ondergronds tijdens spitsuur; stromen met mensen op grote lange roltrappen waarvan je het einde niet ziet, lopend meegaan met deze massa en hopen dat je bij de goede overstap terecht komt. Het is ons gelukt ondanks de onbegrijpbare letters, de haltes uit elkaar te halen. En daar zijn we dan, in het centrum van Moskou in een vriendelijk hostel. Tijd om deze dag te laten bezinken en dan kijken wat er komen gaat. Kremlin, Lenin en zo veel meer.

Da svidaniya!!!

Advertisement



19th January 2007

mooi!
de kop is eraf. wat een ontstuimig begin!ga zo door!
19th January 2007

moekes
hee lieverds oh wat ben ik blij dat jullie goed zijn aangekomen. Ik hoop dat jullie alles goed voorelkaar krijgen daar en vooral dat jullie er van genieten. Houden jullie nu toch jullie mobiel aan zodat we af en toe kunnen sms-sn? Liefs Lieke
19th January 2007

jeu!
19th January 2007

Heel veel plezier
Hoi Lina Sjoedjz. Heel veel plezier !! Ben wel erg jaloers want ik had het o zo graag zelf gedaan. Ik ga maar een beginnen met te sparen.
19th January 2007

Hee! Wat fijn dat jullie goed aangekomen zijn. Vond het ondanks het late tijdstip heel fijn jullie nog ff gesproken te hebben gister! Heb het goed! Maar dat zal wel lukken! En pas op mekaar! Dikke kussen van Marije
21st January 2007

Goed bezig!
Hey Sjoerd en Lina, Vet man zo´n rondreis!! Vooral Rusland en India lijken me heel erg mooi, die leipe Chinezen daar heb ik het niet zo op, maar dat moet ook wel mooi zijn! Heel veel plezier op jullie reis en dat alles maar spoedig mag verlopen, De nu nog verdere groetjes uit Bolivia!
23rd January 2007

Lieve Lien en Sjoerd, dat lijkt me een mooi begin zo! Ligt er nu ook sneeuw in Moskou... en wat eten jullie? Veel plezier nog saam, de volgende keer groet ik jullie vanuit la dolce Napoli xxx!
25th January 2007

Goed om te weten dat jullie goed zijn aangekomen! Lina nog gefeliciteerd met je verjaardag!!!!! (sorry voor wat late bericht) Wauw het moet echt gaaf zijn in Rusland...onbegrijpelijke letters, de kou, de geschiedenis...ik ben erg benieuwd hoe de rest zal zijn! heel veel plezier! ik zal met jullie mee genieten dikke knuffel
26th January 2007

yeah, super gaaf
Hey Lina en Sjoerd, Echt super tof dat jullie al zo'n vlekkeloos begin hebben gehad. Met handen en voeten praten en TOCH uitkomen waar je wilt? Briljant, was mij niet geluk. Ik hoop dat de rest van de reis net zo goed verloopt als dag 1. Veel plezier :)

Tot: 0.102s; Tpl: 0.012s; cc: 8; qc: 66; dbt: 0.072s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb