Sulina


Advertisement
Romania's flag
Europe » Romania » Dobrogea » Tulcea » Sulina
July 12th 2013
Published: August 8th 2013
Edit Blog Post

Am stat cateva zile, pret 100 lei pe zi, la casa David. Camera de dimensiune medie, cu aer conditionat, TV, tot ce e necesar. Faptul ca tavanul la baie era cam jos si salteaua cam tare au fost singurule minusuri. Proprietarii erau saritori si dispusi sa ofere informatii/masa/bere. Avea un living generos si o terasa.

Am facut o plimbare cu barca (200 lei barca), peisajul era interesant dar canalele largi si ora tarzie (a fost intre 9 si 16) nu ne-au permis sa vedem pasari deosebite. Am vazut totusi cormorani, broaste testoase, cativa pelicani, egrete, starci cenusii, lebede, rate salbatice.

Am vizitat si padurea Letea, dezamagitoare deoarece caruta ne-a dus doar un pic in padure, pana la un stejar batran, dar cam atat. Nu am vazut liene sau cai salbatici (am inteles ca se vad caii la safari cu masina).

Printre delicatese as mentiona nisetru (35 lei portia), storceag de sturion (17 lei portia) si un bors de peste la Letea ‘ca la mama lui’, foarte gustos, 25 lei portia.

Plaja era cam murdara si apele Dunarii ajung in mare cam in acel loc asa ca nu cred ca va fi vreodata foarte curata. Cam 2 km
de la pensiune, existau maxi-taxi-uri.

Sunt 3 restaurante mari, Coral, Perla, Marea Neagra si alte cateva baruri, ai unde sa te plimbi cateva zile. Am vizitat si Farul vechi din filmul 'Toate panzele sus', frumos dar nimic memorabil. As mentiona locul de varsare al Dunarii in Marea Neagra unde se creeaza niste curenti destul de puternici daca nu ai o barca pe masura. Am urcat si in Farul nou unde am putut admira privelistea de sus a orasului. In final vreau sa amintim si Cimitirul Maritim din Sulina cu mormintele funerare multietnice, fie musulmane, lipovenesti, ortodoxe sau evreiesti.

Advertisement



Tot: 0.061s; Tpl: 0.009s; cc: 11; qc: 39; dbt: 0.0365s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb