Verslag van 1 week Warschau


Advertisement
Poland's flag
Europe » Poland » Masovia » Warsaw
September 10th 2007
Published: September 25th 2007
Edit Blog Post








Voor de volledigheid begin ik deze blog bij het begin.

*** Hier staat in het heel heel heel kort wat jullie al wisten uit de powerpoint die ik op 10 september stuurde ***

Op maandag 3 september namen Jasmijn en ik de trein in Hasselt op perron 1 en dinsdagochtend kwamen we aan om 09:00 in Warszawa Centrałna. We namen er een taxi naar Nathan's Villa Hostel alwaar we ons meteen hebben geïnstalleerd. Dit zou onze uitvalsbasis vormen gedurende de zoektocht naar een kot of apartement.

Vijf dagen van intensief zoeken, tegenslagen en frustraties leverden dan uiteindelijk resultaat. Op zaterdag 8 september deden we onze intrek in een apartement in Ursynów, een buitenwijk ten zuiden van Warschau.

Vanaf dat moment heb ik een adres en een vast telefoonnummer:

ul. Kazury 12/17
02-795 Warszawa
Polen

+48 22 648 58 44

Ik deel een apartement met Kuba Nowacki, ne sympathieke ket die een jaar afgestudeerd is in de economie. Hij werkt nu voor een groot bedrijf waarvan ik de naam vergeten ben.


Advertisement



Tot: 0.14s; Tpl: 0.017s; cc: 15; qc: 59; dbt: 0.0934s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb