Skippertak og overtid


Advertisement
Norway's flag
Europe » Norway
February 9th 2008
Published: February 9th 2008
Edit Blog Post

DA skal alt være klappet og klart. Avreise fra Drammen til Gardermoen i morgen tidlig 0830 (merk deg klokkeslettet nå). Det er klart det hadde vært deilig hvis jeg allerede var ferdig pakket til i dag og heller tatt det med ro hele dagen sammen med mamma og Vidar, uten en eneste bekymring i verden - fordi alt var pakket flere dager i forveien.. men hva kan jeg si? Jo, at jeg jobber best under press😊 Nå gjenstår det bare noen timers nattesøvn før jeg setter meg på et fly, helt alene, til London Heathrow. Der venter jeg i noen timer for så å sette meg på enda et fly som tar meg til The Big Apple, JFK New York. Først når jeg har kommet hit og finner gaten til neste og siste flyavgang håper og tror jeg at sommerfuglene roer seg ned. Da gjenstår nemlig bare flyreisen til Guatemala City, der jeg blir hentet og "transportert" til vertsfamilien min. Ja da, nå er alt på plass nemlig😊 Jeg har fått både vertsfamilie og en jobb å gå til, men kommer mer om dette senere.. so this is christmas spilles på itunes og klokka er over 2, på tide å slukke
Gjett hva!Gjett hva!Gjett hva!

Svar: Et øyebryn midt i en fargeprosess :P
lyset.. 😊

Advertisement



9th February 2008

Sjekk blogg
Hei Carro. Kult - stilig, jeg fant frem hit!!! Fint å høre at første del av flyturen gikk fint - til tross for dotter da. God tur videre! Vidar

Tot: 0.137s; Tpl: 0.009s; cc: 7; qc: 50; dbt: 0.0471s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb