Jeg skal virkelig reise..


Advertisement
Norway's flag
Europe » Norway
January 24th 2008
Published: January 24th 2008
Edit Blog Post

Avreisedatoen er her!! Lørdag 9. februar letter jeg fra norsk grunn og blir vekke til 6. mai, så rekker hjem til Norges bursdag.. heldigvis😊 Utrolig, dette er utrolig! Bare 16 dager til jeg reiser.. bare 16?? Og jeg som ikke har begynt å friske opp vg.spansken enda. Skal heldigvis ha fri uka før jeg reiser, så da skal jeg nok få tid til alt jeg ikke har fått gjort så langt:P

Det jeg har fått gjort derimot, er;
- klippe meg
- kjøpe uv-beskyttende schampoo og balsam
- ta vaksiner (men ikke drikkevaksinen, som skal tas første gang nå på lørdag. Det skal både fastes før og etter den svelges og i følge helsesøster "lukter den bedre enn den smaker")
- tatt lappen (for det må selvfølgelig nevnes. Selv om det ikke var et must før reisen, var det veldig veldig viktig!)

Å ja, hvis det er noen som ikke har fått det med seg så skal jeg altså reise langt avgårde den 9. februar, nemlig helt til Guatemala. Der skal jeg lære spansk i 4 uker, etterfulgt av 8 uker med frivillig arbeid. Var min kjære venninne og navnsøster, Tryti, som tipset meg om Atlantis ungdomsutveksling og deres tilbud om frivillig arbeid. Selv var hun i Ghana i hele 4 mnd, fra august til desember i 07! Vet enda ikke hvor jeg skal bo eller hvor jeg skal jobbe, men håper å høre fra Atlantis-Solfrid om ikke lenge.. 😊

Advertisement



Tot: 0.19s; Tpl: 0.009s; cc: 9; qc: 55; dbt: 0.0561s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb