Dagen Før avreise


Advertisement
Norway's flag
Europe » Norway
January 26th 2007
Published: January 26th 2007
Edit Blog Post

Dagen før avreiseDagen før avreiseDagen før avreise

Hvordan i all verden skal jeg få plass til alt oppi sekken?!
Da var alt pakket og klart (nesten). Alle pakkelistene er dobbelt sjekket, og farvelrunden er tatt. Etter et halvt år med hard jobbing, overtid og nattarbeid er vi endelig klare for sol og sommer! Vi vil forresten gjerne takke Bufetat, Vestfold Distribusjon og ikke minst Gilde for sponsing av turen vår. Vi kommer til å savne dere alle sammen, mammaer og pappaer og søsken og ikke minst honey jentene våre 😊 Håper dere får en fin vinter med masse snø og kuldegrader. Vi skal tenke på dere alle sammen med et smil om munnen når vi ligger på stranda og svetter. Dette kommer det selvfølgelig masse bilder av. Dere må være flinke til å sende oppdateringer på hva som skjer her hjemme (jenter vi vil ha all sladderen).

Så vi vil med dette si farvel atter en gang til alle kjente og kjære. Ta vare på dere selv, vi kommer plutselig tilbake!

Klem og nuss og suss fra Evelyn og Hanna



Additional photos below
Photos: 4, Displayed: 4


Advertisement

Dagen før avreiseDagen før avreise
Dagen før avreise

Pakket og klar!
Etter!Etter!
Etter!

Da har alt fått sin plass inni sekken.


27th January 2007

Buen Viaje
Ville bare oenske dere en fantasktisk reise. Gleder meg masse til aa lese innleggene deres og se alle bildene. Rikard hilser masse. Veldig glad i deg Hanna. Mange susser og klemmer fra down under
27th January 2007

God tur jenter!! kommer til å savne deg Hanna!!! ha det fantastisk!!!! tone.
28th January 2007

:(
Hadebra jenter! Kommer til å savne dere massemasse. Det her er veldig trist, for vi får ikke sett dere på kjempelenge, MEN så får vi (forhåpentligvis) litt oppdateringer på den siden her da, så det er jo bra. Håper turen ned gikk bra. Er spent på å høre hvordan det er der nede. Kos fra meg (PS: jeg så en Family Guy episode jeg lo så fælt av at jeg har vrikka kjeven... går det an?? :D)
6th February 2007

Søte damer på tur.
Så moro å se bilder av dere i Brasil. Nesten godt dere har gnagsår og myggstikk, ellers ville det bli for bra. Hvis det går an at noe blir for bra.... Her har det snødd masse i dag, det er kuldegrader og vind. Mao styggkaldt. Rart å tenke på at dere er så langt unna. Vær snille med hverandre og dere selv! Nok mat og nok søvn og sørg for litt rom for dere selv. Kos dere og nyt å være underveis. Dette er et eventyr!
9th February 2007

enda enda enda en hilsen til Hanna.
Jeg skal snart på Taekwdo. Jeg har laget en liten leke bil på sløyden,og en pute på kunst og hantverk.Dette har vert en fin uke! Og det håper jeg du også har hatt. og nå er det endelig Fredag, og helgen står for tur.

Tot: 0.096s; Tpl: 0.009s; cc: 12; qc: 54; dbt: 0.0572s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb