Reiseblogg!? Har Margrethe sånt?!


Advertisement
Norway's flag
Europe » Norway » Western Norway » Bergen
January 4th 2006
Published: January 4th 2006
Edit Blog Post

Total Distance: 0 miles / 0 kmMouse: 0,0

Min reise rundt jorden!

Jeg er ikke helt stø i verken geografi eller dataklikking, så jeg må bare unnskylde hvis enkelte steder (f.eks Bergen) er plassert litt galt! Turen vil selvsagt gå mye mer på kryss og tvers, men dette kartet skal gi en grei pekepinn på hvor jeg skal bevege meg! Og ja, jeg kommer jorden rundt, selv om det ikke ser sånn ut her :D

Blogg, snart avreise og reiserute!



Jeg har laget blogg! Er veldig stolt av meg selv - og må takke Margrete hos Kilroy for ideen! :D Her vil dere kunne lese litt om hva som skjer med meg, og selv om jeg er veldig fan av e-post, så har jeg den unike muligheten til å publisere bilder her - det er jo greit! Har sett at det går ann å få varsel om oppdateringer - så snart jeg finner ut av det skal dere få lov til å gi lyd om dere vil ha slike! Tenk om dere gikk glipp av noe... fysj! :D

Nå reiser jeg fra Bergen om knapt to døgn. Gruer meg og gleder meg om hverandre, har mye som må fikses, men stresser ikke - enda.

For de som lurer, så er reiseruten min følgende:
• Avreise fra Bergen 06.01 klokken 07.30
• Bergen - Oslo - New York - Guatemala med en natt i New York
• En måned spanskkurs utenfor Antigua i Guatemala med innkvartering hos lokal, spansk familie
• To måneder med arbeid på et barnehjem i Xela i Guatemala (egentlig har byen et kjempelangt navn som minner om noe sånt som Quatseletentango (men som ikke er helt det), men det navnet har jeg ikke lært meg og alle kaller byen for Xela likevel!)
• Ti dager på Cuba
• Omtrent to uker i Costa Rica
• 17 dagers gruppetur fra Costa Rica gjennom Nicaragua og Honduras til Guatemala
• Ti dagers loffing fra Guatemala til Cancun i Mexico
• Noen dager i Los Angeles
• Litt flere dager i San Fransisco
• Ti dager øyhopping på Fiji
• I underkant av to uker på New Zealand
• To dager i Hong Kong
• HJEM! 30.06 klokken 15.30
• ... hvis planen holder da! ;D

Det kan jo bli morsomt å se om det går som planlagt!


Reisebrev skal det iallefall bli!


Advertisement



5th January 2006

Wow !!
Litt av en tur, Margrethe! Kommer til å følge deg så tett som mulig, kopler oss på via subscribe! Gleder oss på dine vegne, ønsker deg alt godt og gleder oss til reisebrev! Vil tro at det blir mye morsomt å oppleve, sikkert mye uventet også,men sett med norske øyne komisk? Mye vil vel gå litt laaangsomt for deg,vil jeg tro.. Take care! Stor reiseklem fra Liv og Terje
12th April 2010

Planen ja
Hehe. Artig å se planen sånn i ettertid. Kan ikke se at "brekke foten på en vulkan i guatemala og bli flydd hjem" står på listen eller inngår i bloggen ;-)

Tot: 0.087s; Tpl: 0.009s; cc: 10; qc: 50; dbt: 0.0472s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb