Vel, kva kan ein seie?


Advertisement
Norway's flag
Europe » Norway » Western Norway » Bergen
August 21st 2007
Published: August 21st 2007
Edit Blog Post

Eg er i Bergen, lånar senga til søstera mi, Maria, og leiter etter ein stad å bu. Dagen etter eg hadde skrive Kibuye innlegget hadde eg takka ja til plass som student ved UiB. Profesjonsstudiet i psykologi. Tenk deg det. På søndag letta flyet og no er eg her.

Kjenslene er uhyre blanda. Glad-sur. Bli-bitter. Manisk-depresiv. Og slik kan eg fortsetje. Då er det berre gjere det beste utav situasjonen. Og det var artig å ikkje la noko vite at eg kom, og sjå dei lange anleta på dei som visste at eg skulle være borte dette semesteret.

No skal eg gå i ein klasse på 36, og eg må helse på dei dagleg. Det er rart etter to års arrganse på lesesalen der eg berre helste på tre utvalde.

Advertisement



Tot: 0.101s; Tpl: 0.009s; cc: 10; qc: 53; dbt: 0.0564s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb