Trondheim 2


Advertisement
Norway's flag
Europe » Norway » Trøndelag » Trondheim
August 10th 2010
Published: August 10th 2010
Edit Blog Post

Vandaag geraak ik niet uit men bed. De wandeltocht van gisteren zit nog goed in de benen en ik voel me vermoeider dan ik fiets. Rahul is even buitenshuis voor een begrafenis. Ik douche ne ontbijt. Ik krijg nog een telefoontje van de fietsenwinkel dat men fiets klaar is. Rahul is terug thuis en vergezelt me naar de fietsenzaak. Hier krijg ik een leuk prijskaartje voorgeschoteld voor de nieuwe trapas, cassette en balhoofd werden ook aangeschroefd. Ik krijg nog te horen dat men achterwiel ook aan vervanging toe is maar dat zal iets voor thuis zijn. Hopelijk houden de buitenbanden het uit. Even terug naar huis en dan naar het folkloremuseum hier op de heuvel. Hier bevinden zich vooral huizen rond de jaren 1900. Enkele mensen in traditionele klederdracht maken het boeltje compleet. Thuis eten we lasagne en proef ik nog wat Indische lekkernijen. De avond wordt doorgebracht in de zetel. Zalig om achteruit in de zetel te liggen en wat tv te kijken. Morgen terug naar het echt leven en de baan op.

Advertisement



Tot: 0.057s; Tpl: 0.008s; cc: 10; qc: 28; dbt: 0.0334s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb