A hatodik nap

Published: April 6th 2006

Leonardo

Neidenelven, Finnmark, 2006-03-17, +1fok

Szokásosan indult a reggel, nem részletezem. 9 kor reggeli, barna kenyérrel, ropogós kenyérfélével, narancslével, teával, ráksalátával, paradicsommal, uborkával, olasz hússalátával, szalámival, májkrémmel, kaviárral, lekvárral, vajjal, margarinnal, majonézzel, felvágottal. A reggeli közben beszélgettünk Merethe-ékkel. A reggeli után végre megtudtuk, hogy mi is a nagy projekt.

A projekt a camping újjáéptéséről szól, mellyel be akarnak kerülni a Design Hotels hotelláncba. Feltárult előttünk Norvégia északi részének egyetlen spa hotelje, és 3 dimenziós modellekkel mutatták be a leendő épületeket. Amit tőlünk várnak azt komolyan megcsinálni hetekbe tellene, kell egy leírást adni, hogy milyennek látnánk a jövőben, ha elképzelnénk, és tőlem, hogy miként alakítanám a marketinget, a régión belül hogyan alakítanám ki a kapcsolatot a többi szereplővel. Két napunk van, teljesen lehetetlennek hangzik, de elkezdjük.

Délután Finnországban voltunk és vettem egy fordított tekle.

Utána átmentünk egy étterembe, mely kb. 200 méterre van tőlünk, és ettünk birkát véresen. Ja tegnap rénszarvasbecsináltat ebédeltem.

Este tanultunk norvégul, de csak egy kicsit.

Biztosan költöznünk kell. Alta-ba megyünk ca. 400 km közúton, és 15 perc repülővel, valószínűleg az előbbit választjuk, egyrészt, hogy 8 gyakorlati órát töltsünk a buszon, másrészt, hogy lássuk a Sami embereket útmentén. Egy kisebb hotelben lesz munkánk, lehet, hogy még visszajövünk ide, de egyáltalán nem valószínű. Így ugrik a sízés, a szánozás, a motoros szánozás, meg minden betervezett program (szánhúzó-verseny).

Tot: 0.055s; Tpl: 0.009s; cc: 5; qc: 47; dbt: 0.034s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb