A harmadik nap


Advertisement
Norway's flag
Europe » Norway » Northern Norway » Tromsø
March 14th 2006
Published: April 6th 2006
Edit Blog Post

-7 fok Neidenelven

Ma végre dolgoztunk. Takarítottunk a kutyák után. Jó volt. Tényleg nem volt olyan rossz, meg egyébként is ezek az első lépések, hogy kutyaszánt vezethessünk. Először meg kell ismernünk a kutyákat. Aztán lapátoltunk havat is. Kb. 4 órát. A munkáról ennyit, lesz ez még jobb is.

Reggel csináltunk egy csomó képet, kicsit unom már a havas-táj-horizonttal témát, szerintem ti is fogjátok, főleg, hogy nem is láttátok az eredetijét. Azt még nem is említettem, hogy nincs víz. Egyáltalán. Komolyan. Valami baj van a csővel, és ballonokból tudunk csak inni meg fürödni.

Holnap még nem tudjuk mi lesz, attól függ, mikor lesz kész a vízvezeték, de havat már nem kell lapátolnunk. Egyébként még mindig meglepően meleg van ahhoz képest, hogy menyire északon vagyunk, meg mire számítottunk. A kabátom simán elég meleg.

Ma sem láttam északi fényt, szerintem csak kamuztak az egésszel. Azt mondják, „jajj ezt nem lehet szabályozni, csak igen kivételes esetekben láthatod”, aztán nincs is ott semmi. De lehet, hogy csak felhős az ég.

Pizzát vacsoráztam, ők is ketchuppal eszik.


Advertisement



Tot: 0.048s; Tpl: 0.009s; cc: 5; qc: 45; dbt: 0.0282s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb