Hva skal man gjøre, når skal man gjøre det, hvordan skal man gjøre det.


Advertisement
Norway's flag
Europe » Norway » Northern Norway » Stokmarknes
June 27th 2006
Published: June 27th 2006
Edit Blog Post

Ja det er ikke helt enkelt.
I mitt sommerhoroskop (ikke at jeg tror sånn veldig på horoskoper..) står det at i sommer burde jeg blant annet:
- legge fortiden bak meg
- fokusere på å oppmuntre andre mere
- legge nye mål og planer for fremtiden

Nummer 2 er jo veldig grei, jeg er veldig for det så det skal jeg klare. Har allerede begynt😊 Kanskje ikke folk legger merke til det men..Mari prøver, jada hun prøver..:-) Forresten, alle dere som skulle ville lese dette, ønsker dere enn nydelig sommer uansett vær, og husk; en skadeskutt fugl må bare reise seg og fly videre!;-) *flyflyfly*

Ja så var det sagt. Så, nå har jeg nummer 1 og 3 igjen. Det er dèr jeg sliter! Altså, legge fortiden bak seg..hvor mye av den skal man legge bak seg? Og med "å legge bak seg", betyr det at man da også skal glemme? Nummer 3 er verst: "legge nye mål og planer for fremtiden". Hmm...jeg har kommet frem til at jeg er skikkelig dårlig til å ta viktige beslutninger, de har en lei tendens til å utsette seg selv. Ikke min feil i det hele tatt..;P Jeg ser selv, jeg TRENGER virkelig nye planer og mål. Men det er da fortiden igjen spiller inn..man kan da ikke starte helt på scrath eller er det kanskje DET du vil idiotiske horoskop?!?!?:P:P
Yes beibi yes, som sagt det er ikke helt enkelt. Vil jeg (.......), eller skal jeg (......), eller rett å slett være crazy å (........)? Hmm.....=o)

Dette ble visstnok litt personlig, ups. Litt sånn Maris-Dagbok-ish. Men hvis jeg lover å ikke skrive så kjedelig innlegg neste gang så kanskje det går braaa...😊😊 *blunk blunk*
Fri i to dager nå, skal bli digg. Jeg vurderer å hive meg på en syden tur i midten av august, for å slæppe litt off å ligge på stranda rett og slett. Noen som har lyst å hive seg med?

Toodles!^^

Advertisement



Tot: 0.083s; Tpl: 0.014s; cc: 9; qc: 50; dbt: 0.0511s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 3; ; mem: 1.1mb