reisenerver!


Advertisement
Norway's flag
Europe » Norway » Eastern Norway » Oslo
February 10th 2006
Published: February 10th 2006
Edit Blog Post

da har vi endelig klart å opprette vår helt egen blogg, slik at dere der hjemme kan følge med på hvordan vi har det. skal prøve å legge ut så ofte vi klarer- med både bilder og tekst :o)
nå er det ikke lenge igjen! søndag retter vi kursen mot asia, og første stopp er bangkok. vi har booket hotell for to netter, før vi prøver å bevege oss nordover- mot laos og kambodsja. iiiik!

*pis





Advertisement



10th February 2006

Jeg er sjallu...
Håper dere får en super tur jenter! Selv skal jeg leske meg i sydeuropa som dere vet.. Takker for sist (Ios) og håper vi syns igjen. Men, om dere kommer over Shane der på turen, så husk å hilse fra meg;o)
11th February 2006

GOD TUR!!!
tenk at dere drar i morgen!!Dere må ha en kjempegod tur jentene mine!kommer til å bli kjemperart å være igjen i norge alene i feriene! Opplev masse og vær forsiktige hehe kommer nok til å gå kjempefort, og snart er vi alle samlet igjen på en heidundrandes reunion! :D Love'n peace fra meg
12th February 2006

Kommer til a savne dere!!
Haper dere far en super duper tur!!! Syns det er litt trist at jeg ikke far sett dere for langt uti mai da men... Men jeg vet jo, etter seks uker i India at tiden gar bare i en helt forrykende fart, sa husk a nyte turen!! Ikke gjor som meg og bli liggende med suppemage pa et shabby hotellsom, ganske kjedelig igrunn... Hehe, neida, det gar bedre na:-) Gleder meg tila hore hvordan det gar og se bilder!! Glad i dere alle sammen! Mange klemmer fra Eirin! (Marianne: jeg er hjemme i feriene.. skal vi finne pa noe el?)
14th February 2006

Ha det topp og nyt hver dag!
Hei Camilla og dere andre! Jeg er så misunnelig - håper dere får en kjempefin tur. Jeg skal følge med på bloggen (som jeg fikk vite om av Erik) Gled dere til Kambodsja! Selv skal jeg og Maja til London i vinterferien. Elisabeth
15th February 2006

God tur - spes Camo!
Det skal bli gøy å følge dere på tur - det virker som dere er godt igang! Kos dere og vær (litt) forsiktige (det må jo en gammel tante si) - masse klemmer fra tante Siri

Tot: 0.218s; Tpl: 0.054s; cc: 7; qc: 51; dbt: 0.1516s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb