Ut på tur...

Norway's flag
Europe » Norway » Eastern Norway » Oslo
January 19th 2009
Published: January 19th 2009

Hei hei alle nære og kjære, og velkommen til vår lille TravelBLOG!

På denne siden vil dere få muligheten til å holde dere oppdatert i happenings på turen vår, se bilder, og kommentere! Ettersom at hverken jeg eller Andrè er noe særlig tekniske av oss kan det ta litt tid før vi kommer skikkelig i gang, men vi prøver:P

Så, i morgen er dagen vi så sårt har ventet på. Med all pakking og papirarbeider omsider unnagjort skal det bli himmelsk å sette seg i flysete og sveve avgårde mot etterlengtet varme, nye kulturer og erfaringer vi lenge vil minnes. Med oss på reisen vil vi ha med oss dere! -derfor denne siden.

Her er en liste over land og steder som skal besøkes i løpet av turen, når vi er hvor kan variere litt siden ikke alle billettene er bestilt enda. (Nei mamma, vi har ikke vært late, men har tenkt at det er greit med litt frihet.) Listen:

Bangkok: 3 dager, sånn sirkus for å besøke Pappa-Antonov.
Hanoi, Vietnam: Blir i byen et par dager, alt ettersom hvordan vi trives. Herfra reiser vi nordover til Halong Bay, før turen bærer ned det langstrakte landets sørkyst mot hovedmålet Phu Quock Island, et lite paradis av en øy sørvest i Viet. Det vil bli mange stopp underveis, deriblandt Hue, Danang, Hoi An, Nha Trang, Mui Ne, Saigon (HCMC). Vi har beregnet at oppholdet i Viet bli på 4 uker. Etter en uke på Phu Quock går ferden videre til
Kambodsja: Vi planlegger å tilbringe 2-3 uker her, alt ettersom. Det å se Angkor Wat er et klart høydepunkt. Byen ligger like nord for Siem Reap som vi vil departure fra. Vi mellomlander i BKK og flyr videre til Singapore. Fra Singapore til Chennai, India, og mer info kommer senere for nå orker jeg ikke skrive mer, hehe. Om alt går som det skal er vi ihvertfall tilbake i Oslo den 25. April.

Vi håper dere titter innom bloggen i ny og ne, og blir veldig glade for hilsener😊 Kryss fingre, tær og det som er for oss folkens!

/Nina og Andrè.

19th January 2009

"Be cool, subscribe!"
PS: i menyen til venstre på siden her er den en knapp det står "subscribe" på. Trykk på denne og få en mail tilsendt hver gang vi har vært flinke og oppdatert siden.

Tot: 0.079s; Tpl: 0.009s; cc: 5; qc: 44; dbt: 0.0477s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb