Consulaat


Advertisement
Netherlands' flag
Europe » Netherlands
August 12th 2006
Published: August 12th 2006
Edit Blog Post

Afgelopen woensdag ben ik naar het consulaat in A'dam geweest: Enorme hekken en erg veel bewaking, t leek net alsof ik de gevangenis in moest :P.. afijn, uiteindelijk heb ik mijn visum voor de states weten te regelen.. En heb ik m ook al ontvangen: nu is het echt nog maar even aftellen till departure!!! Maar laten we hopen dat ze op de airports dan ook al wat afgekoeld zijn 😉.. Tot snel !!

Advertisement



2nd September 2006

Heej
Hey naamgenootje! En ben je al veilig in de VS aangekomen? Ik hoop dat de vlucht een beetje meeviel ;) Gelukkig heb je de storm Ernesto net misgelopen, haha. Ik zit inmiddels al 3 weken hier in Charleston en het is hier snikheet (en dat zal het in Greenville ook wel zijn denk ik). Veel plezier daar en kom een keertje langs in Charleston! Groetjes Manon.

Tot: 0.057s; Tpl: 0.009s; cc: 11; qc: 41; dbt: 0.032s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb