Woord vooraf


Advertisement
Netherlands' flag
Europe » Netherlands » South Holland
December 22nd 2008
Published: December 22nd 2008
Edit Blog Post

Een tijdje terug hoorde ik in een liedje de tekst ' The life i live now is the life i lived '. Met andere woorden: Je leeft in het verleden.
Die tekst is blijven hangen, en niet voor niets. Soms ben je zo bezig met denken aan wat je mist, aan wat je bent kwijt geraakt, dat je niet meer kan genieten van het heden en geen blik meer hebt op de toekomst. Je bent zo gericht op wat je mist, dat je niet meer waardeert wat je hebt (waar heb ik dat eerder gehoord).
Verandering is dan onvermijdelijk, de vraag is alleen wanneer. Ga je wachten op verandering of ga je het forceren?
Drastic times call for drastic measures, zegt men wel eens.
Dus ga ik maar naar Costa Rica :-).

Ik hoop dat jullie allen met veel plezier mijn blog van dit tripje gaan volgen. Ik zal in ieder geval met veel plezier schrijven.
Nu nog 2 dagen stressen...

Advertisement



22nd December 2008

Goeie Reis!
Lieve Pieter, We gaan het zeker volgen en ik hoop dat de reis je brengt wat je er van verwacht! Goeie reis, wees voorzichtig, zet je zorgen opzij en ga vooral genieten! Wij denken aan je en kijken al uit naar een berichtje over je eerste belevenissen! Liefs Frank en Lidwien
22nd December 2008

Veel plezier
Hee Pieter, Je was al weg, maar ik wilde je nog veel plezier wensen! Geniet ervan! Groetjes Petra
24th December 2008

feliz navidad
Hoi Pjotter! Ik wens je een hele goede vlucht vandaag en een fantastische reis! Ik ga alles volgen via je blog. En alvast: feliz navidad y un año nuevo fantastico!!!!! veel liefs, Marieke

Tot: 0.107s; Tpl: 0.013s; cc: 12; qc: 52; dbt: 0.0541s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb