Nog even..


Advertisement
Netherlands' flag
Europe » Netherlands » South Holland » Rotterdam
April 21st 2008
Published: July 26th 2008
Edit Blog Post

Back date!

...

nog even....

mijn eerste bericht nu nog vanachter mijn eigen stoeltje maar over ongeveer 7 uur zal daar verandering in komen..Ja ja eindelijk is het dan zo ver en zullen mijn voetjes dit kikkerland verlaten Daaáááág Lieve papa broers(tje) schoonzussen,liefste neefje,sis amy&Shel,gekke vriendinnen, vrienden leukste KSH collega's 4 echt nu"no offence Cees" echte chocolade,regen,kaas,drop,groente&fruit, cholesterol verlagende producten,neppe tv series,vervelende RET,HEMA, in twee woorden;Daaáág holland!
Ma voor nu erg druk,leuk it's all about chaweekend gehad thanx to al my lovely family and friends.
Zal jullie missen, denk zo nu en dan aan mij en maak me blij met ;( lezen van me bloq's, berichtjes, emails, smsjes,kaartjes..
Geen verwachtingen en/of idee wat me tewachten staat ondertussen wel al ingecheckt ,en ready to take of!
america here i come!





Additional photos below
Photos: 3, Displayed: 3


Advertisement



Tot: 0.063s; Tpl: 0.009s; cc: 6; qc: 44; dbt: 0.0337s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb