Nog even

Netherlands' flag
Europe » Netherlands » South Holland » Dordrecht
July 1st 2017
Published: July 1st 2017

Ook dit jaar gaan we met de fiets op vakantie. Na de koudste en natste vakantie ooit, vorig jaar in Denemarken, kiezen we dit jaar voor Frankrijk. Omdat we het leuk vinden om van huis naar huis te fietsen vertrekken we maandagochtend, 3 juli, richting Zeeuwse kust. Vandaar uit is het plan via Zeeuwsvlaanderen langs de Belgische en Franse kust naar Boulogne sur Mer te fietsen.

Via de Normandie Bretagne route gaan we naar Nantes. https://www.europafietsers.nl/fietsroutes/normandie-en-bretagne

Als het goed is kunnen we daar de Loire-route volgen naar Nevers. Het plan is om vanuit Nevers weer naar huis te fietsen. De route weten we nog niet.

We zullen regelmatig verslag doen van onze ervaringen. We zijn zelf erg benieuwd hoe het zal gaan. Ter voorbereiding hebben we dit jaar nog geen 200 km gefietst.

Maar de fietsen staan klaar en de tassen zijn bijna ingepakt.

We houden contact.

2nd July 2017

Goede reis.
Het blog gelukkig ontvangen, fijn dat ik jullie kan volgen. Heeeeel veeeeeel plezier. XXX
2nd July 2017

Fijne vakantie!
Hartstikke leuk dat we jullie weer kunnen volgen. Als we jullie niet meer zien, een hele mooie reis met mooi weer, dat hebben jullie wel verdient na vorig jaar afzien!

Tot: 0.064s; Tpl: 0.009s; cc: 9; qc: 50; dbt: 0.0379s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb