Dag voor vertrek


Advertisement
Netherlands' flag
Europe » Netherlands » Overijssel
February 23rd 2018
Published: February 23rd 2018
Edit Blog Post

Hallo allemaal,

Morgen is het dan eindelijk zover, ik vertrek voor 4 maanden naar Suriname. Ik heb er lang naar uitgekeken en ik heb er heel veel zin in.

Morgenochtend vertrek ik naar Schiphol en om 11:20 ga ik vliegen. Het is ongeveer 9 uur vliegen en ik zal rond 8 uur half 9 (Nederlandse tijd) aankomen in Suriname, vanaf daar is het nog ongeveer 1,5-2 uur rijden naar mijn huis voor de komende vier maanden.

Ik ga daar voor mijn minor naartoe en ik ga daar stage lopen. Wat ik daar ga doen is een handboek ontwikkelen voor de basisschoolleerkrachten van groep 1 t/m 8 voor het vak Nederlands voor de zwakste kinderen. De bedoeling is dat het een hulpmiddel wordt voor de leerkrachten wat ze kunnen lezen, wanneer ze niet meer zo goed weten hoe ze het kind aan moeten pakken.

Ik zal proberen om 1 keer per week een blog online te zetten met mijn avonturen.

Tot over 4 maanden!

Liefs, Michelle

Advertisement



Tot: 0.066s; Tpl: 0.008s; cc: 10; qc: 51; dbt: 0.0389s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb