de voorbereidingen

Europe » Netherlands » North Holland » Enkhuizen
August 6th 2007
Published: August 6th 2007

dag allemaal,

door een fout van travelblog zijn onze verhaaltjes verdwenen.
We hebben gekeken op travelblog en er zijn veel mensen die hetzelfde probleem hebben maar die zitten al in het buitenland. Hun dagboek en hun foto's zijn verdwenen. Dat is niet leuk voor ze!!!!!

Maar nu we toch bezig zijn vertellen we dat we de tickets in ons handen hebben en we de transit visum van India hebben na heel veel gedoe en bureaucratie.
Het is nog even voor ons dan vliegen we uit(hehe,endelijk).
De meeste spullen zijn gekocht,dus we kunnen weg.

We hebben een tijdje geleden ons tentje uitgeprobeerd en dat is goed gegaan want we hadden flink wat regen gehad die nacht.En we bleven droog(gelukkig maar!!).

We zetten de route wel weer erop zodat iedereen mee kan genieten waar we ongeveer zitten,maar dat doen we de volgende keer wel(over een paar dagen).

Groetjes,

Piërre en Liza

6th August 2007

Molto fortuna
Lieve Liza en Pierre, Jullie nieuwe verhaaltjes....wij een nieuw berichtje. Dat dit jullie eerste mooie en onvergetelijke droomreis mag worden. Super dat jullie ons op de hoogte houden! We houden zeker contact! Geniet met volle teugen van deze onbeschrijfelijke ervaring en dat jullie alles mogen zien, doen en beleven in alle verschillende landen. Heel veel plezier, succes en geluk toegewenst. We zullen op afstand met jullie meegenieten! Liefs en dikke kus. Jan en San Ciao - Ciao.
6th August 2007

dag,dag
dat zal wel lukken(hahaha) veel plezier vanavond met m'n Liza!!! Piërre

Tot: 0.059s; Tpl: 0.01s; cc: 10; qc: 28; dbt: 0.0333s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb