Van Limburg naar Baarle-Nassau

Netherlands' flag
Europe » Netherlands » North Brabant » Baarle-Nassau
October 18th 2010
Published: October 18th 2010

Om half tien in de ochtend stonden we allemaal op de parkeerplaats in Urmond met de wallen nog onder onze ogen klaar om te vertrekken.

Nadat iedereen klaar was met alle spullen in de bus te proppen en afschijd te nemen reden we naar de schaatsbaan in Tilburg. Eenmaal aangekomen hebben we allemaal entousiast onze schaatsen aan gedaan en zijn we gezellig rondjes gaan rijden. Toen we warmgeschaatst en bijgekletst waren zijnnwe ingedeelt in groepen . Na een paar uur was iedereen uitgeschaatst en uitgesnoept waren hebben we weer om onze plekken in de bus gevochten wat er in Rubens geval erg heftig aan toeging maar wees gerust iedereen leeft nog!

Toen we allemal heel bij de huisjes aanwamen en onze tassen uit de bus gesjouwt hadden werden de huisjes verdeelt en ging iedereen zich lekker vervelen en verder met snoepen. Ook werd er gestaakt door Sjoerd en Tei omdat ze geen zin hadden om samen met mij alle ouders in te lichten over al onze spannende activiteiten. En nu terwijl ik dit verhaal aan het vertellen ben staan zij af te wassen als, in mijn ogen , dekmantel.

Toen iedereen uitgesnoept en gestaakt waren was het etenstijd. Op het menu stond heerlijke pasta met tomatensaus. Dit was echt lekker, dit is nog niet vaak gebeurt in de historie van het schaatskamp, op de pannekoeken na dan!

Verder gaan we strakt lekker een wandeling maken, maar het verslag daarvan komt morgen. Dus to be continued....

Tot: 0.059s; Tpl: 0.01s; cc: 9; qc: 51; dbt: 0.0326s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb