Nog een paar dagen...


Advertisement
Netherlands' flag
Europe » Netherlands » Limburg » Maasgouw
September 20th 2006
Published: September 20th 2006
Edit Blog Post

Hallo allemaal!

Het is bijna zover.. Nog maar 5 dagen en dan is het toch echt zo ver! Dan stap ik echt op het vliegtuig op weg naar een nieuw leven in Australie. Een leven samen met Bob.

Omdat wij jullie natuurlijk zo goed mogelijk op de hoogte willen houden van alle gebeurtenissen in Australie, zullen we natuurlijk even moeten testen of dit travelblog wel werkt (aangezien we allebei niet heel erg goed zijn met computers haha). Dus bij deze... TEST TEST!

Ik zet er ook maar meteen wat fotos op van mijn vakantie naar Australie 2 maanden geleden.

Groetjes Petra


Additional photos below
Photos: 21, Displayed: 21


Advertisement

CampingCamping
Camping

We went camping for a few days.. doesn't it look great?!!
SnakeSnake
Snake

These little friends came to visit us on our camping trip
Motel in HughendenMotel in Hughenden
Motel in Hughenden

On our way from Port Douglas to Darwin.


22nd September 2006

ik zal je missen meis!!
He lieve meis, Sorry kon het niet laten om je voor je gaat al een mailtje te sturen. Ik zal je namelijk heel erg gaan missen meis. Ik zal onze tv avondjes missen met die kannnen thee, en als er een van ons iets dwars zat wisten we elkaar te vinden. Maar wens je evengoed heel veel plezier en veel geluk daar down under samen met "jouw Bob". Zorg dat je de tijd van je leven hebt en geniet er met volle teugen van dat je nu langs Bob wakker wordt iedere morgen. We houden elkaar op de hoogte. Zie je maandag meis dan kom ik echt afscheid van je nemen. Gelukkig niet voor lang want met kerst zien we je gelukkig weer. Groetjes en kus, Renée en Joël en een pootje van Dudek.
24th September 2006

Heey, leuke blog! Nu al ;) Zie je wel.. je hebt mij niet nodig voor je journalistieke inspiraties :P We zien ons dinsdag... voor t laatst :'( Dat wordt flink huilen.. :'( Vergeet je Darren niet? :P Dikke kus ~ Marleen
25th September 2006

Hey meis! Vanavond je laatste avondje gewoon in Nederland, de volgende keer ben je gewoon 'op bezoek', maar wordt zeker gezellig! Heel veel plezier daar en geniet maar van je vent waar je gewoon iedere dag naast wakker kan worden :D Eerste dagen zullen mss wel pittig zijn, maar ik hoop dat het snel over is.. Zodat je er van kan genieten (leuk en niet leuk he ;)) Have fun girl! Chantal

Tot: 0.123s; Tpl: 0.012s; cc: 9; qc: 51; dbt: 0.085s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb