Hallo iedereen :)


Advertisement
Netherlands' flag
Europe » Netherlands » Limburg » Heerlen
June 24th 2014
Published: June 24th 2014
Edit Blog Post

Beste vrienden, familie, kennissen en andere geïnteresseerden en ongeïnteresseerden,

Zoals jullie misschien weten vertrek ik komende donderdag naar Manila, de hoofdstad van de Filipijnen! Ik ga daar 6 weken lang vrijwilligerswerk doen. Kansarme kinderen lesgeven in Engels en wiskunde en bekend maken met Nederland en onze cultuur, dat is het plan. Ik ga alleen, maar zal daar niet alleen zijn want er schijnen 45 andere studenten van over de hele wereld even gek te zijn als ik. Ik ga als uitwisselingsstudent van AIESEC, een internationale studentenorganisatie. Vooralsnog lijkt het prima geregeld; Ik zal daar gaan wonen in een huis met 13 lotgenoten.

Aangezien jullie allemaal heel bekommerd zijn om mij en je anders zorgen gaan maken enzo, heb ik deze blog aangemaakt. Nee grapje, natuurlijk ook om jullie mee te laten genieten door middel van mooie foto's, mee te laten leven in mijn avonturen die ik ga beleven en om jullie te vertellen over wat ik zoal tegenkom in de Filipijnen, toch een derde-wereld land dat veel armoede kent en waar een helpende hand nooit weg is.

Het is nog maar twee nachten slapen... De gedachte die nu overheerst is: "Waarom doe ik dit ook alweer?!" Geen idee, maar komt goed. Ik ben er klaar voor, zei een random iemand me vorige week! Ik ben nu mijn koffer aan het pakken (zie foto).

Ik houd jullie Neder-landers op de hoogte! Ik zal (minimaal) elke zondag van me laten horen

GROETJES 😊



Tip: Klik hier rechts op "subscribe" en voer je e-mailadres in! Dan krijg je een mail wanneer ik iets plaats

Advertisement



Tot: 0.062s; Tpl: 0.01s; cc: 9; qc: 51; dbt: 0.0346s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb