Laatste stapjes


Advertisement
Netherlands' flag
Europe » Netherlands » Gelderland
July 1st 2011
Published: July 1st 2011
Edit Blog Post

Gisteren ben ik naar het Amerikaanse Consulaat geweest voor mijn visumaanvraag en over een paar dagen krijg ik mijn visum thuisgestuurd! Verder is bijna alles al geregeld: ik heb een diploma, vlucht en verblijf.
Het duurt nog maar anderhalve maand voordat ik wegga en nu is dus ook de tijd van afscheid gekomen. Afgelopen week was de diplomering en heb ik heel veel klasgenoten en leraren voor het allerlaatst gezien, wat toch wel een raar gevoel is aangezien je die al jarenlang dag in, dag uit ziet. Het dringt ook pas sinds kort tot me door dat ik echt weg ga. Er worden al verschillende plannen gemaakt voor in september en daar kan ik dan allemaal niet bij zijn. Ik vind het erg jammer dat ik al deze leuke dingen en mijn lieve vriendinnentjes en familie moet gaan missen, maar ik krijg er wel veel voor terug. Nu maar hopen dat NYU aan al mijn verwachtingen voldoet en ik inderdaad de tijd van mijn leven zal hebben daar. Maar ik ga eerst even genieten van mijn vakantie(s) met iedereen nu het nog kan...

Advertisement



Tot: 0.076s; Tpl: 0.008s; cc: 8; qc: 48; dbt: 0.0447s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb