Vrijdag 3/4/2015 Rome III -Pozzuoli

Published: April 10th 2011

Rome Pozzuoli

La fine di Roma!

Tijdens onze laatste dag in Rome hebben we (de groep van Ann en Hugo) het Capitool van Rome bezocht. Dit werd voorafgegaan door het koffer-inpak-ritueel. In de stad zelf zijn we nog voor de laatste keer een museum gaan bezoeken waar we oude beeldhouwwerken hebben bezichtigd. We hadden ook de kans om het herdenkingsmonument van Victorio Emanuele II te gaan bekijken, maar helaas waren er te veel trappen en hebben de meesten dit overgeslagen.

Voor de rest was de dag rijkelijk gevuld met busritten naar Pozzuoli. Het 4-sterrenhotel ligt in het midden van een ghetto. Voor wie het strand wou bezoeken was er een spannende tocht door een eng bos…

De kamers moesten opnieuw ingedeeld worden en dit ging gepaard met een hoop heisa (zie filmpje Dirk). Het was dus een spannende maar leuke dag!

Thalia en Lara

Tot: 0.09s; Tpl: 0.009s; cc: 5; qc: 45; dbt: 0.0379s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb