Foto's woensdag

Italy's flag
Europe » Italy » Veneto » Venice
September 15th 2011
Published: September 15th 2011

En de foto's van dag 2. Als alles mee zit plaatsen we vanavond een verhaaltje met foto's over de discoavond en de belevingen van de donderdag

15th September 2011

Hallo allemaal, hoi Wessel, Gelukkig lezen we iets van jullie. Volgens ons hebben jullie het erg naar jullie zin. De foto’s zijn ook erg mooi, wat een prachtige stad. Blijf vooral bloggen! Wessel geniet ervan en een dikke kus van ons. Agnes en Ben
15th September 2011

Jemig wat ziet dat er heerlijk uit! En het lekkere weer geeft het mooie Venetië natuurlijk nog wat extra glans. Een klein (?) beetje jaloers ben ik dan ook wel op jullie! Ik hoop dat jullie het naar jullie zin hebben, genieten en straks in Nederland: hebben jullie een prachtige ervaring in jullie \'rugzak\' waar je jaren later nog aan terug zult denken!! Have fun daar! Groetjes mevr. Hereijgers
Photo 16

Mooi zo de lagune van Venetie!
Doe vooral de groeten aan onze kleinzoon Max Habraken die we inmiddels op een van de foto´s hebben ontdekt. Veel plezier en veel cultuur gewenst !!
Photo 16

Mooi zo de lagune van Venetie!

Tot: 0.057s; Tpl: 0.011s; cc: 5; qc: 44; dbt: 0.0377s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb