HUZUR VEREN BİR GÖL


Advertisement
Italy's flag
Europe » Italy » Umbria
May 9th 2010
Published: June 23rd 2017
Edit Blog Post

Geo: 43.1952, 12.1303

GÜN 11 günlerden Pazar
Dün gece çok güzel uyumuşum.
Burasının serin fakat sağlam bir havası var.
Göl kıyısında olmamıza rağmen fazla bir nem yok.
Belki de rüzgar dağıtıyor.
Sabah kalktım bir güzel kahvemi yaptım ve o güzelim dev çam ağaçlarının altında göle bakarak keyfine vardım.
Yazılarımı yazdım ,hesapları toparladım.
Sonra Ayşe uyanınca güzel bir yıkandım.
Kampın ıslak bölümleri inanılmaz derecede düzenli ve temiz .
Cidden kutlamak gerek.
Yolu bu taraftan geçeceklere tavsiye ederim.
Genel olarak kamp müşterileri, nedense Hollandalı.
Öğlen eldeki yemeklerimizi değerlendirdik.
Sonra yola koyulduk.



Additional photos below
Photos: 4, Displayed: 4


Advertisement



Tot: 0.085s; Tpl: 0.014s; cc: 13; qc: 29; dbt: 0.0399s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb