ALEMLERE AKIYORUZ


Advertisement
Italy's flag
Europe » Italy » Tuscany » Viareggio
May 15th 2010
Published: November 8th 2014
Edit Blog Post

Geo: 43.8745, 10.2569

GÜN 17 günlerden hala Cumartesi
Montecatini dönüşü, Viareggio ya sahilden dönmeye karar verdik.
Allahtan öyle bir karar almışız.
Güzelim sahilde, az hızla gezerken, Ayşe çok güzel bir bar gördü. Önüne park ettik ve barın "Happy Hour" unu yakaladık.
Barın adı "Fanatiko" tam bize göre bir yer.
Bar muhabbetinden sonra, ben keşfe çıktım.
Tam düşündüğüm gibi .....bir sürü pahalı marka butiği menemen testisi gibi yan yana dizmişler...
Fiyatlar yuva söndüren modunda...
Oralarda Casablanca diye bir restoran gördüm.
Aslında ne alaka ?
Ama emin olmak için içeri girip ortalığı kolaçan ettim.
En son girdiğim Casablanca, Amerika da Epcot Orlando da idi.
Fas yemekleri yeyip çıktık ...Amerikanın ortasında.....
Bir daha bu dolmayı yutmam.
Ayşeciği aldım ve Casablanca ya girdik .
Gerçekten hoş bir restoran güzel yemeklerimizi yedik ve şaraplardan Riesling'i seçtik.
Keyifli , bir deniz mahsulleri sefası oldu.
Yemekten sonra Şahbaza atlayıp kampımıza döndük.

adres isteyenlere :
https://www.tripadvisor.it/Restaurant_Review-g194946-d2156590-Reviews-Ristorante_Casablanca-Viareggio_Province_of_Lucca_Tuscany.html

Bugün yapılan km 127.



Additional photos below
Photos: 10, Displayed: 10


Advertisement



Tot: 0.07s; Tpl: 0.01s; cc: 13; qc: 28; dbt: 0.0339s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb