BOYLE DENIZ MI OLUR ?


Advertisement
Italy's flag
Europe » Italy » Sicily » Taormina
July 9th 2012
Published: January 15th 2016
Edit Blog Post

Total Distance: 0 miles / 0 kmMouse: 0,0

MESSINA-TAORMINA


Geo: 37.8531, 15.2878

GUN 33 GUNLERDEN PAZARTESI:
Taormina otobanindayiz....
Otoban da tanidik bir tavir sergileniyor.... tüm araçlar sol seritte gidiyor sag serit neredeyse bos...
Sanki aniden, Italya dan baska bir ülkeye gelmissiniz gibi...
Taormina çikisinda, otobani terkettik ve Ayse nin en bayildigi virajlara kavustuk...
Viraj viraj üstüne, dön baba dönelim...yol sizi Taormina nin tepesine çikartiyor
Daha sonra biz kampimizi bulacagiz diye kivrila kivrila tepeden sahile süzüldük...
Manzaralar nefes kesici.... fakat yolun darligi nedeniyle, bir yerde durup fotograf almak mümkün degil...
Listemde ki ve programda ki kamp ta yok olmus iyi mi ?
Buhar olmus...
Daha ilerde baska bir yeri önerdiler... bir türlü bulamadik ...zira bize verdikleri isimde 2 kamp var ...
Birisini, sadece park yeri ve plaj olarak kullaniyorlar ..
Önce oraya dalmisim
Kamp falan göremeyince görevliye ,
"Kamp var mi bakacagim" dedim...
Önce park parasi diye tutturunca , Eminönü'nde fazla para isteyen otopark kahyasina bakar gibi baktim ...salise sektirmedi ,hemen anladı...
Bu Sicilyalılarla anlasacagiz galiba..
Bu bakıs okuma yetisi ,sadece Ortadoğululara mahsustur...
Zaten kamp ta orada degilmiş.... herifte para kesecek diye inadina söylemiyor..
Her neyse zar zor öteki kampı da bulduk ..
Bulmayalim diye nasil saklamislar keratalar bilemezsiniz ??
Devasa büyüklükte bir bahçenin kenarinda
,in yok cin yok ama diplerde bir yerde bulunan kapi üzerinde ziller var... Bildiginiz apartman zilleri..
Saskiniz ..hiç anlamadım..fakat korkarak birine bastim ..
Bir hirilti duydum..
Hoparlördeki adam "kameraya yaklaş" dedi..
Ulan nereye giriyoruz ?...
Sanirsin ki Alcatraz hapishanesi..
Kamerayi nasilsa buldum ve sirittim ..
Yer aradigimizi söyledim.
"açiyorum" dedi ve kale kapisi iki yana dogru açildi...
Kapidan geçtikten sonra, sahile dogru epiyi gittik .....tam umudu keserken ,son derece düzenli piril piril bir kamp yerine eristik...
Saka gibi..
Yukaridan burasi hiç gözükmüyor..
Kampin adi Cennet ...
Biraz abartma olsa da, hiç de fena degil.
Deniz üzerinde güzel bir yer seçtik.kurulduk...
Ayse dinlenmeye çekildi
Ben ,bari deniz yapayim dedim ..
Halli, halli sahile gittim ......su piril piril ...bana gel diyor...hemen giriverdim
Aman Allahim o da ne ?
Su ,o denli soguk ki, vücudumu yakiyor adeta...soguk yaniği...
Abartiyorum saniyorsunuz ...Vallahi degil ...
Bu güne kadar Italya da ve Hirvatistanda sütlaç gibi sulara girmisim ..
Buna hiç hazir degilim...
Iste o an, sahilde bu kadar çok adam varken ,denizde niye tek basima olduğumu anlayiverdim ...ama artık çok geç ...
Millet hayret ve biraz da istihza ile beni izliyor...
Eh
girdik bir kere ...
Karizmayi da çizdirecek halimiz yok ...
Kutup ayilari gibi ,suya alismaya çalisiyorum...
Ne mümkün ?
Bizim Datça'da Haziran-Temmuz aylarinda , su ,soguk olur...
Gençligimde Sariyer de ,Beyaz park ta falan yüzerdim
Orasi da her zaman soguk olurdu..
Ama böylesi degil be kardeşim..bu, soguk ötesi bir sey...
Biraz daha dalip çiktim, vücudumun Allah tarafindan hediye edilen ,dogal mohair halısı, şoku karsilamama yardimci oluyor ..
Seyredenlerin ilgisi kesildi
Bir süre sonra çiktim...millet neredeyse alkislayacak beni...
Gururla yürüdüm...
Içimden bir ses "bu son olur" diyor ...
O sırada Ayşe geldi ...uyardım ...yapma dedim ..etme kızım dedim..
İnadına daldı..
Allahın sopası yok ...
İnan olsun ....suda 10 saniye kalamadı..aynı hızla sahile püskürtüldü..
Bakıştık ...gülüyoruz..
Yerime döndüm ....notlarimi toparladim..
Yerimiz çok güzel esiyor...
Aksama kadar oyalandik ...
Ayse uyandi ve günü whisky ile döndürmeye karar verdik...
Kampin lokantasinin manzarasi, 10 numara...
Ben midyelere, Ayse tarakli makarnalara daldi.
Sarabimiz süper...
Çok sik ve romantik bir gece geçirdik ve dönüp yattik.

Hergün,günün karelerini toplayarak video haline getirdim ve kolaylik olsun diye You tube'a koydum ...ilgileniyorsaniz asagidaki linki tiklamaniz yeterli:
https://www.youtube.com/watch?v=v8JZfizi5wk

Taormina Videosu :
https://www.youtube.com/watch?v=v6crUlAZrKE


Taormina Kamp Videosu :
https://www.youtube.com/watch?v=cdWPEHutLC8



GÜNÜN ÖZETI


GÜN KM:317 KUMULATIF KM: 5115

ORT HIZ: 56

MAX HIZ: 130

TOPLAM SAAT:

SÜRÜS SAAT : 5:40

YAKIT E/Lt :

Advertisement



Tot: 1.362s; Tpl: 0.085s; cc: 10; qc: 32; dbt: 0.0239s; 1; m:saturn w:www (104.131.125.221); sld: 2; ; mem: 1.3mb