ALTI ALTI TEPELER


Advertisement
Italy's flag
Europe » Italy » Liguria » Cinque Terre » Corniglia
May 11th 2011
Published: December 29th 2014
Edit Blog Post

Geo: 44.1203, 9.7089

GUN 12 Günlerden hala ÇARŞAMBA
Turhan hoca ile Corniglia tepesine çıkmağa karar verdik.
Ayşe, hayatta çıkmaz bu merdivenleri…
Onunla ayrılıp, Vernazza'da buluşmağa karar verdik.
Biz Corniglia'ya yöneldik.
Ama bu kez, ben akıllandım ve tepeye yürüyerek değil otobüs ile çıkmaya karar verdim.
İki günlük tren biletim yani Pass biletim bu otobüs seyahatini de kapsıyormuş.
Çok güzel oldu ..
Geçen geldiğimde tırmanış bayağı zorlu ve gereksiz olduydu...
Neredeyse aynı zamanda Turhan ve Nilgün ile buluştuk .
Etrafı bir güzel dolaştık.
Onlar plaja inmek istediler...
Ben "yemez" dedim ve meydanda onları bekledim. Meydan o kadar huzurlu ve güzeldi ki ..
Yüksek yüksek tepelere ev kurmuşlar ...İtalyancasi alti alti tepeler...
Yahu, burada yaşayanlar yaşlanmaz diye geçirdim aklımdan..
Küçücük bir yer, tüm esnaf birbirini tanıyor ...
Belden aşağı şakalar almış başını gidiyor... Sonunda kardeşim ve eşi geldi ve hep birlikte merdivenleri inmeye başladık.
İniş rahat ta 382 merdiven tırmanmak o denli neşeli değil..
Hele sıcakta ve hele benim yaşımda isen.
İstasyona döndük ve Vernazza için trenimizi beklemeye başladık.
Bu Corniglia'lılar uyanık ....zira pazarlanacak fazla bir şey olmadığından merdivenlerini pazarlıyorlar..
Millet bir hışımla tırmanıyor ve tepeye her varan kendini Everest fatihi sanıyor ... Ortalık Nasuh Mahruki'den geçilmiyor ....

Günün küçük bir videosunu hazırladım aşağıda duruyor.
Kopyası da You Tube ta isteyenler bu adresten izleyebilirler ......


Corniglia ile daha fazla başınızı ağrıtmak istemiyorum fakat ne menem bir yerdir ? diye daha fazla bilgi isteyenler ,lütfen 2010 seyahatime bakınız:

http://www.travelpod.com/travel-blog-entries/traveloturc/2/1275579673/tpod.html



Şu anda Corniglia'da Hava durumu :
http://weathersticker.wunderground.com/weathersticker/sunandmoon_metric/language/www/global/stations/16129.gif'


Additional photos below
Photos: 3, Displayed: 3


Advertisement



Tot: 0.069s; Tpl: 0.016s; cc: 13; qc: 29; dbt: 0.0283s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb