MÜTHIS BIR GÜN


Advertisement
Italy's flag
Europe » Italy » Campania » Sorrento
May 5th 2011
Published: June 21st 2017
Edit Blog Post

Geo: 40.6263, 14.3757

GUN 6 günlerden PERŞEMBE





Bu kez şarkının gereği değil, gerçekten, Sorrento'ya döndük.
Kardeşim Turhan ve eşi Nilgün'ü limandan aldım.
Biraz ağaç olmuşlar ama Turhan bozmadı beni.
Hemen tepeye çıktık ve Fauno Bar 'a kurulduk.
Güneşi burada döndürme programına başladık.
Fauna Bar Sorrento'nun efsane barı...

http://faunobar.it/

Fauno her zaman ki gibi çok neşeli.
Bar önü geyikleri, aynen devam ediyor.
Turhan aga da katılmaya karar verdi.
Masada tek bir yeşil zeytin bırakmadık.
Buranın yeşil zeytinleri harika…
Bugün kısmetli günümüz inanmayacaksınız
Bara 50 m mesafede ana caddede park yeri bile bulduk.
Kesin bir piyango bileti almamız gerekir.
Saat 19:30 gibi lokantamız Antica Trattoria'ya geçtik.
http://www.lanticatrattoria.com/

Muazzam bir karşılama yaptılar..
Millet etraftan bakıyor.... tipimiz ve giyimimizden pek belli değil ama bizi Ağa Han ve efradı sanıyorlar..
Bozmuyoruz ve havayı devam ettiriyoruz...
Sahibi de içeriden koştu geldi.
Hal hatır soruldu..
Şarap ta Gewurztraminer'de karar kılındı ve yemek senfonisi başladı.
Vallaha döktürüyorlar.
Eski Rock çu olduğunu sandığımız mandolinci yine gelip başımıza çöktü..
Garson Antonio hala orada ..
Velhasıl çok neşeli ve keyifli bir yemek yenildi.
Turhan'lara söz vermiştim.
Sözümü yerine getirmenin mutluluğunu yaşıyorum.
Buradan, bizleri unutmayan Antica Trattoria kadrosuna teşekkürler ve selamlar yolluyorum..
Oradan çıktık iki dakika sonra kampımızdaydık.
Geceyi noktalamak adına, iki şişe daha şarap götürdük..
Müthiş bir gün oldu..
Sağolasın Nilgün..sağolasın Turhan aga …

Her gün,günün karelerini toplayarak video haline getirdim ve kolaylık olsun diye You tube'a koydum ...ilgileniyorsanız aşağıdaki linki tıklamanız yeterli:


2010 yılı anılarımızı merak edenler için adres:
http://www.travelpod.com/travel-blog-entries/traveloturc/2/1273701561/tpod.html


Additional photos below
Photos: 4, Displayed: 4


Advertisement



Tot: 0.056s; Tpl: 0.009s; cc: 8; qc: 23; dbt: 0.0213s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb