VIATJANT PER LES TERRES DEL SUD

Iceland's flag
Europe » Iceland » South » Höfn
August 5th 2008
Published: August 5th 2008

Portem tres dies de viatge i costa trobar adjectius per definir tot el que estem veient i sentint. Islàndia és pura màgia. És com visitar diferents paisos (per no dir planetes) en un mateix.
Un es sent minúscul enmig de la inmensitat de la naturalesa, pura, incorrompuda de la la illa: volcans, cascades inimaginables, terres àrides, paisatges impossibles, glaciars, icebergs, llacs inabastables, rius....En molts moments del viatge tenim la sensació d'haver arribat a la fi del món.
Les pringades, d'altra banda són vàries. A l'episodi conegut per alguns de vosaltres de l'aeroport (vam sortir amb 8 hores de retard), cal afegir altres incidències, com un clima més advers del previst i del descrit a les (males) guies de viatges consultades. D'altra banda, l'amabilitat dels islandesos és com el sol, brilla per la seva absència:són uns bordes (de moment).
Tot i que les fotos mai no fan justícia al que es veu, en aquest cas, creiem que encara menys. Aquí, però, us deixem un petit tast:

6th August 2008

hola!!!
cunyaet, quins paisatges mes increïbles!!! Feu moltes fotos!!!! Que us ho seguiu passant molt bé! Petonets
6th August 2008

hola!!!!
Hola cunyaet i companyia! la veritat és que no se si els islandesos son gaire simpatics però el que si que debeu estar flipant amb els paisatges!!!!!! Alex, fes moltes fotos! Molts petons
8th August 2008

Com va tot?
Per fi hem aconseguit entrar en el vostre blog: interessant! Bons comentaris i interessants fotos d'aquest exòtics paissatges. Hora d'arribada "teorica" el diumenge? Us venim a buscar? Ja veiem que us ho esteu passant molt bé i això formarà part dels vostres records per sempre. Petons i abraçades
8th August 2008

jo hi vaig ser
Jo he estat als dos llocs. A la cascada hi vaig passar per sota i al Jokuslagoon hi vaig veure foques.

Tot: 0.261s; Tpl: 0.019s; cc: 11; qc: 48; dbt: 0.2293s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb