Rhodos - dag 1

Europe » Greece
October 1st 2018
Published: October 1st 2018

Goed geslapen! De mieren die rondkruipen zijn gelukkig niet mee in bed gekropen :p Chris kan het niet laten de tablet open te doen en nog een uurtje te werken. J'accuse! Na een "schat het is al half 9!" uurverschil-akkefietje, het ontbijt. Het ☀️ netje doet al hard haar best, maar de regen is toch ook snel van de partij. Een rustig voormiddagje in de ligstoel met een boek, want om 12 uur is er de afspraak met de touroperator! Centjes worden weer opgemaakt, want er staan zowaar 3 uitstapjes op het programma. We gaan voornamelijk voor cultuur en geschiedenis. Gelukkig zal er ook een dagje op een bootje tussen zitten. We houden jullie op de hoogste! Tijdens het middagmaal, een bord met vanalles voor Chris-kannietkiezen-Willems, en een risotto voor yours truly, barst een onweer los. Een enorme knal, en de bliksem slaat in. Niet in de eetzaal gelukkig, maar in een nabijgelegen gebouw war kamers liggen. De hagelstenen vallen uit de lucht. Nog even schuilen is de boodschap nu!

Part2.
Pas tegen de avond houdt het op met stormen.
Wij spenderen de namiddag, deels met en deels zonder stroom, met een goed boek. Rond 6 uur schijnt de zon terug voldoende om nog een wandeling te maken tot aan de zee. De 10.000 ste stap wordt gezet, en tijd voor het avondeten it is. Daarna nog een drankje met live muziek...

Tot: 0.158s; Tpl: 0.01s; cc: 8; qc: 47; dbt: 0.0417s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb