Viimeinen kokonainen päivä perillä

Europe » Greece » Crete » Rethymno
October 5th 2016
Published: October 5th 2016

Päätettiin ottaa viimeinen aamupäivä rennosti. Heräsin jo klo 6.20, ja kävin katsomassa Merkuriusta, joka nousi klo 6.40, mutta nukuin sitten vielä klo 7 - 9. Aamupala kämpillä. Käytiin aamupäivällä uimassa meressä. Iltapäivällä ajettiin Rethymnon kaupunkiin. Tehtiin siellä vielä viimeiset ostokset. Käytiin katsomassa linnotus, joka oli mäellä. Siinä riittikin kiertelemistä. Pääosin muurien sisäpuoli oli vain kuivaa ja muutama raunio. Käytiin katsomassa satamaa. Syötiin kuitenkin kauempana rannasta. Paluumatkalla tuli jo pimeä. Käytiin uimassa vielä hotellin uima-altaassa, vaikka sallittu uintiaika olikin jo ehtinyt päättyä. Illan ohjelmassa oli vielä matkalaukun pakkaaminen. Olin ottanut mukaan Suomesta pari pientä pahvilaatikkoa. Pakkasin toiseen niistä kolme pientä pulloa: yhdessä oli oliiviöljyä ja kahdessa viinaa. Matkalaukkunihan on pehmeä, joten pitää suojata särkyvät esineet.

Herätys on sitten seuraavaksi aamuksi klo 6. Bussi noutaa klo 7.50, ja lento lähtee klo 10.30. Perillä Suomessa klo 14.30, eli hyvin ehtii illaksi kotiin.

Tot: 0.044s; Tpl: 0.011s; cc: 12; qc: 24; dbt: 0.0249s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb