Päivämatka lounaisrannalle

Europe » Greece » Crete » Paleohora
October 4th 2016
Published: October 4th 2016

Yölläkin taisi olla yli 20 astetta. Syötiin aamupala huoneistossa ja lähdettiin klo 10 ajamaan lounaaseen Paleohoran kaupunkiin. Tie oli mutkainen, mutta hyvä ja monessa kohtaa leveä. Ensin otettiin mehut kivisellä itärannalla. Siinä samalla saattoi nauttia kunnon nettiyhteydestä - hotellissa netti oli toiminut huonosti. Aurinkovoiteet ihoon ja uikkarit jalkaan. Kiivettiin katsomaan linnan raunioita. Käytiin meressä uimassa hiekkaisella länsirannalla. Otettiin rantatuolit varjon alla. Hiekka poltti. Vesi oli lämmintä ja ranta syveni loivasti. Lounas keskuskadulla. Ajoin takaisin. Tähän asti olinkin vain ollut kyydissä. Oli sen verran mutkia, ettei tarvinnut miettiä mikä olikaan nopeusrajoitus. Käytiin uimassa vielä hotellin altaassa.

Vaihdoin illaksi valkeat farkut. Käytiin mäellä syömässä. Täällähän muuten ravintola tarjoaa aterian jälkeen aina pienen jälkiruuan ja pienen pullollisen rakia.

Tot: 0.052s; Tpl: 0.01s; cc: 11; qc: 25; dbt: 0.0317s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb