Φαουντ Φακτ. Ένα μήνα σίτι μπρέικ.

Greece's flag
Europe » Greece » Attica » Athens » Pláka
May 5th 2014
Published: May 5th 2014

Το μπαλκονάκι της Άρνης 9

Λίγα λόγια: Γιασεμιά, νερατζιές, γλαστράκι με βασιλικό, καφέ ελληνικό , λιακάδα, ο χαρούμενος μου εαυτός.

Στα ΠετράλωναΣτα ΠετράλωναΣτα Πετράλωνα

Κυριακή μεσημέρι, παρέες, βόλτες, ήλιος, τσιπουράδικα, το αγόρι μου, φάουντ αγαπημένη είσοδο
τώρα τι σίτι μπρέικ είναι αυτό στην Αθήνα....άλλο θέμα. Αν αναλογιστείς όμως ότι, το σίτι μου είναι το Λονδίνο και η καθημερινότητα μου μέχρι πρόσφατα 10 ώρες δουλειάς, 2 ώρες ταξίδι, 2 ώρες γιογκα, 2 ώρες Πάνος, 1 ώρα ιντερνετ και 7 ώρες επαναφόρτιση. Ε τότε ναι, η Αθήνα είναι το σιτι μπρέικ μου.

Όπως και να' χει καλωσήλθατε στο μπαλκονάκι της Άρνης 9. Τέσσερις με άνεση δεν κάθονται, αλλά η ζεστασιά δε σου λείπει. Κούκλα η Αθήνα. Και αν δεν έχει να βρεις... ψάχνεις, δεν ψάχνεις. Πάρτο από το Μουσείο της Ακρόπολης και δώσε συγχαρίκια και ρισπεκτ στον αρχιτεκτονικό τιμ. Όποιος πήγε και γύρισε το κεφάλι δεξιά καθώς στάθηκε στον τελευταίο όροφο βλέποντας αρχαίο οριτζινάλ και νέο τότε μαλλον θα συμφωνήσει μαζί μου.Ακρόπολη. Μια ομορφιά.

Περιπλανηθήκαμε για αρκετές ώρες στα στενοσόκακα (λέξη δανεική από την ξαδέρφη Πόπη) με οδηγό τα κέφια μας και τα Καλλιδομάγαζα.Ο λόγος περί Βασίλη Καλλίδη, εικάζω ότι οι εντός χώρας τον γνωρίζουνε, και παρέχω περεταίρω πληροφόρηση για την ομογένεια.

Βασίλης Καλλίδης: Καρντάσι Σαλονικιώτικο, δεινός chef , λάρτης της καλής κουζίνας ελληνικής και μη. Προσφατα κυκλοφόρησε το βιβλίο του Άθενς Σπεσιάλ με τα πιο lost and found στέκια της πόλης. Από την πιο καλή
Στου ψυρρήΣτου ψυρρήΣτου ψυρρή

Τσάρκα Αθενς μπάι νάιτ, φάουντ inspiration
σπάλα μέχρι τους πιο φρέσκους χυμούς. Και αν δεν το έχεις εκτιμήσει το βιβλίο, είναι επειδή δεν το έψαξες καλά. Δεν μπορει κάπου θα σε βρείς.

Ε, αυτός ο οδηγός ήταν και το Βατερλώ μας.

Ακολουθούν φωτογραφικά ντοκουμέντα με ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα

Στα Εξάρχεια φυσικάΣτα Εξάρχεια φυσικά
Στα Εξάρχεια φυσικά

Γκράφιτι, βόλτες, φάουντ εξωγήινος μας κάνει γουελκαμ
Στο ΜετςΣτο Μετς
Στο Μετς

Παρασκευή μεσημέρι, στον δρόμο για αναζήτηση κόλυβα Παπίος, φάουντ τιρκουάζ σαύρα
Στην Αυλή πρινΣτην Αυλή πριν
Στην Αυλή πριν

Μοναστηράκι, κρασί, καλή παρέα, all you need, φάουντ Καλλιδομάγαζο η Αυλη
Στην Αυλή μετάΣτην Αυλή μετά
Στην Αυλή μετά

Συκωτάκια τηγανητά, ποικιλία, χωριάτικη, κρασί, 18 εουρος, φαουντ νοστιμιά
Στον ΘανάσηΣτον Θανάση
Στον Θανάση

Πλάκα, Θανάσης come back, κεμπάπ, φάουντ πιο πολύ φαί από όσο άντεχα
Στο ΆριστονΣτο Άριστον
Στο Άριστον

Καλλιδομάγαζο, φάουντ κουρού που τα σπάει
Στη παραλία μετρόΣτη παραλία μετρό
Στη παραλία μετρό

Κόκκινη γραμμή, προς Ακρόπολη, φάουντ εμένα μόνο να χαίρομαι
Στη Δουκίσσης ΠλακεντίαςΣτη Δουκίσσης Πλακεντίας
Στη Δουκίσσης Πλακεντίας

Βροχή πετρωμάτων, φάουντ εμένα να εντυπωσιάζομαι
Στο όραμαΣτο όραμα
Στο όραμα

Σταύρος, καλύτερη πόλη, φάουντ στροφή slow motion χάρην της φωτογράφισης
Στο φουαγιέΣτο φουαγιέ
Στο φουαγιέ

Κυριακή, Blasted, θεατρικό, Παπαληγούρα, φάουντ σκηνοθετημένες στιγμές κουλτούρας
Στο ΣύνταγμαΣτο Σύνταγμα
Στο Σύνταγμα

Πάνος δεν το χει, Μαύρος το παλεύει, εγω masterpiece,και γελάσαμε, φάουντ σκηνοθετημένες στιγμές βλακείας

Tot: 0.144s; Tpl: 0.012s; cc: 5; qc: 46; dbt: 0.0936s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb