Scheiss Wetter


Advertisement
Germany's flag
Europe » Germany
April 13th 2011
Published: April 13th 2011
Edit Blog Post

En toen was het weer exact hetzelfde als in Nederland: Regen en koud! Het is duidelijk: April doet wat hij wil!
Gister op zoek naar de collegezaal voor scheikunde ben ik volledig verregend (lees: verzopen kat), maar heb het gevonden en volg het met nog een uitwisselingsstudente (uit Amerika). Het was een beetje een saaie les, maar dat hoort bij introductie. Verder begin ik gewend te raken aan het leven hier. Weet waar ik dingen kan vinden, hoe dingen werken enz.
Gister ben ik naar de atletiektraining van de universiteit geweest, Was leuk om met een groep te trainen! Denk dat het ook een leuke groep is. 14 Mei is er een wedstrijd en daar kan ik ook aan meedoen en ze wilden mij al meteen hebben voor de estafette, dus dat is leuk!
's Avonds zijn we nog even naar een café geweest. Dat was gezellig, maar daarna stonk ik echt enorm naar rook! Het was namelijk een rokerscafé (tja, de meesten hier roken). Je merkt toch wel dat je, zelfs als je niet rookt, best veel rook binnenkrijgt op die manier. Was toch wel een beetje blij dat ik op de terugweg wat frisse lucht naar binnen kon snuiven. Nee, ben duidelijk geen roker.
Vandaag ga ik een poging doen tot een beetje studie. Dat is hier best wel lastig, omdat alle examens etc. aan het eind zijn en dat is pas over 3 maanden... Maar goed het is toch slecht weer.
Vanavond gaan we dan een tostie-party houden. Heel veel tosties eten en misschien een bordspel :D

Advertisement



14th April 2011

Hihi, een tostieparty! Kom op, Tif, je kan het! Pak die boeken en studeer! Snap helemaal dat het lastig is om 3 maanden vooruit te leren. Ga je vanaf nu dan altijd met de universiteitgroep trainen? Kus.

Tot: 0.342s; Tpl: 0.018s; cc: 6; qc: 44; dbt: 0.1546s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb