Langsam gewöhnt es ein bischen


Advertisement
Germany's flag
Europe » Germany
March 27th 2011
Published: March 27th 2011
Edit Blog Post

Langzaam begin ik een beetje te wennen aan Leipzig en aan alle nieuwe dingen en begin ook te beseffen dat ik hier ook daadwerkelijk ga studeren. Heb nu ook min of meer mijn vakken uitgekozen dus dat gaat helemaal goed komen.
Gisteravond ben ik nog weggeweest naar een meisje haar kamer. ze is amerikaanse en woon ook in een Wohnheim, maar dan voor twee personen. Ze woon er alleen, alleen. ideaal voor een feestje natuurlijk, maar weet niet of ik dat nou zo gezellig zou vinden. Ze heeft ook echt een piepklein keukentje. Het was gezellig, maar niet heel speciaal. Veel best wel dronken mensen en veel gerook. Heb veel gelachen, maar ben ook redelijk op tijd naar bed gegaan en heb heerlijk geslapen. Vandaag was het weer heel mooi, dus ben 's ochtends lekker wezen hardlopen. Daarna ben ik aan de opdracht die we moeten doen begonnen en we hebben met een groepje heerlijk in een park gezeten en gefrisbeed.
Ben nu net terug. We hebben met een antal net nog dönner gegeten. De eerste keer hier voor mij. Was lekker en niet duur (€2,30), hoewel ik nu wel uit mijn mond stink.
Vanavond wordt een rustig avondje. Iedereen begint het echt wel te voelen zoveel uitgaan. En dan morgen alweer de laatste week cursus, voordat het echte leven weer gaat beginnen.

Advertisement



Tot: 0.409s; Tpl: 0.009s; cc: 8; qc: 48; dbt: 0.0535s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb