Kurseröffnung und Begrüssung


Advertisement
Germany's flag
Europe » Germany
March 15th 2011
Published: March 15th 2011
Edit Blog Post

Terwijl ik aan het eten ben voor training even snel een berichtje over vandaag. Vandaag begon het echt met een opening en daarna een test om te zien welk niveau je duits is en in welke groep je dus gezet wordt. Test was een invul test over de duitse grammatika. Heb een paar aardige mensen ontmoet, waaronder twee hongaren, die helemaal verbaasd warend at ik ze verstond :D een belgisch meisje waarmee ik nederlands kan praten en een frans meisje die in Utrecht studeert. We hebben 's middags ergens wat gedronken met ook wat fransen en een switserse jongen. Was gezellig en vanavond hebben we weer afgesproken. Gaan we naar een pubquiz. Ik wil wel eerst trainen, omdat dat ik dat echt een beetje mis. Dus ik ga nu eerst trainen en dan bel ik het franse meisje waar ze zijn en hopelijk kan ik ze dan vinden. Maar nu eerst snel wat eten en dan trainen :D
Binnenkort uitgebreider verslag :D

Advertisement



Tot: 0.212s; Tpl: 0.009s; cc: 7; qc: 40; dbt: 0.0381s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb