Die Stadt entdecken


Advertisement
Germany's flag
Europe » Germany
March 12th 2011
Published: March 12th 2011
Edit Blog Post

Gisteravond ben ik in de Thomaskirche geweest waar een orgelconcertje was. Het leuke was dat ze daar meteen een diens bij deden. Dus dan had je muziek en tussen de stukken door was er een dienst. Dat er ook een dienst is staat dus nergens, maar zo haal je inderdaad wel mensen naar de kerk. Er waren best veel mensen. Volgens mij zijn er hier ook nog meer mensen die echt geloven dan bijvoorbeeld in Nederland.
Vandaag hebben we een rondleiding gedaan. Eerst een uur een wandeling en vervolgens nog een uur in de bus. Was leuk en interessant. De vrouw die de rondleiding deed wist veel en praatte ook veel en enthousiast over Leipzig. Door de bus heb ik ook de wat meer de buitenwijken van Leipzig gezien.
's middags hebben we in een leuk oud cafétje gezeten. Het gebouw was eerst een gebouw van een familie die handelde in koffie. Tegenwoordig is dat niet meer zo, maar het café heet nog wel naar de familie. Het was gezellig en helemaal niet duur. Nou is Leipzig qua restaurants vergeleken met bijvoorbeeld Amsterdam helemaal niet duur. De meets chique restaurants zouden in amsterdam waarschijnlijk bijna twee keer zo duur zijn.
Vanavond gaan we naar de operette die net buiten het centrum ligt. Ben benieuwd. De operette ligt volgens mij dichtbij de atletiekbaan dus misschien kan ik die ook nog even zien.

O ja, de batterijen van de camera zijn opgeladen, dus hierbij mijn kamer :D


Additional photos below
Photos: 5, Displayed: 5


Advertisement



12th March 2011

Foto's so sexy
Wat een sexy foto's!!! lekker ding
12th March 2011

:D
Superleuk toffie! Je kamer ziet er schattig maar voor jou doen behoorlijk 'sober' uit. Hij lijkt ook gigantisch (hoeveel keer past je towerkamer erin?!). Ben benieuwd naar je volgende avonturen. xx Lisa
13th March 2011
P1010083

Wat moet er nou met al die schoenen?? ;) Mooie kamer hoor, ziet er goed uit! xx
13th March 2011

nou ik denk dat mijn oude kamertje er zeker 2.5/3 keer inpast. Ja, ik heb hier niet meer spullen, maar wil wel nog ergens een goedkope spiegel vandaan toveren :D
13th March 2011

de meeste staan heel zielig in Amsterdam te wachten op mijn terugkomst ;P

Tot: 0.037s; Tpl: 0.01s; cc: 7; qc: 24; dbt: 0.0212s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb