ODUN ISKELESI

Published: November 30th 2014

LAMBRECHT-FRANKENECK

GUN 5 GUNLERDEN SALI
Lambrech'ten sonra programımızda yer alan Frankeneck'i görünce moralimiz bozuldu.
Söylemesi ayıp, biz 2008 yılında Fransız şarap yolunu yaptık.
Oradan keyiflenerek ve burasının aynı keyfi vereceği zahabına kapılarak geldik.... ama böyle odun toplama merkezlerini görünce biraz sukutu hayal durumları var tabi.
Ayşe'ye çok çaktırmamağa bakıyorum ama bu böyle giderse halimiz duman....
Burası 1785 te kurulmuş bir köy.
Odunculuk ve devamında haliyle işi kağıt fabrıkasına dönüştürmüşler...
Köy yerinde , bir tane kağıt müzesi, bir de demir yolu müzesi var.
Hepsi bu kadar.... yanılıp ta programınıza almayınız...
Söylemeyi unuttum bundan bir sonraki kasabanın adı FRANKESTEIN ....
Adı fazla itimat vermiyor.... almayalım dedik....
Yine yakınlarda ve programda olan Erfenstein diye ( Bana Erfelek'i anımsatıyor) bir yere gittik.
O denli ruhsuz ki hiç durmadan yolumuza devam ettik.
Foto bile çok bunlara...

Şu anda hava durumu:

Tot: 0.149s; Tpl: 0.009s; cc: 12; qc: 30; dbt: 0.1138s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb